Plo10--->plo25

• honeysnake
      honeysnake
      Bronze
      Moi, oon vanha pelien rahoittaja tasolla plo100-plo1000. Nyt kuitenkin pienen gämbläys tauon jälkeen pokeri alkanut kiinnostaa ihan tosissaan. Olen lukenut joku 5 kirjaa ja koittanut imeä kaiken tiedon. Aloitin pelaamaan plo10 tasolla joka tuntuisi olen biitattu hyvinkin pian. Mitä eroja siis tulisi huomioda vihuissa tai omassa pelissä siirryttäessä taso ylöspäin? Pärjääkö samalla pelillä vielä plo 25 kun plo 10? Partyllä olen aloittanut. Viisi päivää pelattu nyt ja aika hyvällä tuotolla (80bb/100:D ) toki runi on ollut hyvää. 15 h pelattu 2-3 pöytää. En mitään muita statseja vielä rupea laittamaan, sillä toivoisin pointteja ns. Yleisesti eikä vaan statseihini tuijottamista. Eli siis kaikki faktat ja ei niin faktat pöytään!
  • 1 reply
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Hopeatasolla on katsottavissa aika liuta omppuvideoita, joista löytyy palikat hyvään peruspeliin. PLO25 ei yleensä eroa sen kummemmin kuin yleensäkään tasolle noustessa; paisteja on hieman vähemmän ja erilaisia, ja hyvien/kohtuullisten pelaajien määrä hiukan kasvaa. Yleensä myös aggressiot nousevat kun passiivisten maksuautomaattien suhteellinen määrä vähenee.