PLO Study Group

• Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Kun kerran muillekin suosituille pokerivariaatioille löytyy vastaava muttei ompulle, (muille kuin platina jäsenille ja korkeammille) niin ittellä ainakin löytyy kiinnostusta tällaisen "Rivi-viitosten" study groupin perustamiseen. Peesaan toteutuksessa samaa menetelmää kuin esim. NL Study Group, eli käytettäisiin vaikka Skypeä kommunikointiin. Sitä olen itse ainakin joskus käyttänyt.

Omalta osalta pääkiinnostus löytyy shortti microista. Ite vetelen pääsääntöisesti PLO2:a Full Tiltillä (Titanilla vähän sen mukaan mitä pelejä on tarjolla, PLO2-PLO10). Kohta menee PLO5:n BRM mukainen raja rikki, ellei mitään kummempaa lapsusta käy. Fulli ompusta en hirveästi tiedä muuta kuin että vähän tiukemmin pitää vedellä kuin shortissa. Kiinnostusta löytyy tästäkin aiheesta ja kun kerran monessa turnauksessakin pelataan fullia täytyy kai sekin hallita.

Multa saa varmasti melko LAGin, muttei maanikkomaisen näkökulman peliin. Adjustaan kyllä pelityylini vihujen mukaan, mutta oletuksena pelaan pöytään istuessani suht koht löysästi ja aggressiivisesti.

Kiinnostuneet voivat ilmoittautua tähän ketjuun. :)

PS. Blancco on Skypessä nimellä: sic_blanka
  • 98 replies
    • partane
      partane
      Gold
      Joo enköhän mä vois sillon tällön tulla kuuntelemaan.

Voit lisätä mut skypessä: partanet on skypenick
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Kaikki jotka ovat edes jotenkuten kiinnostuneita pokerista ovat tervetulleita mukaan. Omaha ummikotkin pääsevät varmasti jyvälle tästä jännitävästä, vauhdikkaasta ja swingikkäästä pelistä. ;) Kaksistaan ei vielä kovin suuria kekkereitä saada aikaan. :)

Niin ja pääsette seuraamaan mitä allekirjoittaneen päässä oikein liikkuu! :D
    • xMadFishx
      xMadFishx
      Bronze
      Hep! :f_biggrin: Skype tiliä en muista ni pitää se jostain selvittää tai tehä uus...
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Hienoa! Kohta saadaan hyvät opiskelut aloille! :)
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Mukana, lisäsin skypessä jo :)
    • ilari27
      ilari27
      Silver
      Joo kinnostaa kanssa, microPLo on mulla ollu sivupelinä ja aika ummikko oon vielä. :) Lisäsin skype.
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Ostan tänään Jimm's PC storesta (sori Jimppa, en sulta :P ) kunnon headsetin että saadaan kuuluvuus toimimaan. Läppärin mikki ei nyt ole mikään paras mahdollinen, mutta paremman puutteessa toimii.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Onko tähän sovittu jo joku tietty aika millon kokoonnutaan? Jos on vaan sopiva, niin voisin tulla mukaan.
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Mä voisin ainakin pelailla vaikka samantien ja kertoa Skypessä pelistäni, jos vain kestätte läppärin mikin. :P

Jotka on nyt kiinnostuneita niin tervetuloa vaan kuuntelemaan. :)

Niin joo ja Tiltillä nikki on ihan Blancco7. Joku saa nyt kyllä auttaa mua tossa Skypessä tän PLO ryhmän näkyville saamisessa. En löydä sitä vaikka partane sen eilen loikin.

Problem fixed!
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Kannattaa sopia joku aika joka sopii mahdollisimman monelle, koska mitä enemmän kokkeja sen parempi soppa. Tällöin saadaan monta näkökulmaa ja ajatusta kehiin.

Tänään 20:00?

Ja mun Skype on Kyyberi. Kai.
    • partane
      partane
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Kannattaa sopia joku aika joka sopii mahdollisimman monelle, koska mitä enemmän kokkeja sen parempi soppa. Tällöin saadaan monta näkökulmaa ja ajatusta kehiin.

Tänään 20:00?

Ja mun Skype on Kyyberi. Kai.
      Meillä on nyt sessio menossa :f_cool:
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Kiitokset osallistujille! Saatiin mukavasti polkastua homma käyntiin. :)
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Jim heitti aika hyvän kysymyksen kun olin 3-betannut käden A:hQ:h9:s8 oop pre-flop. Flopilla sain toki vihun ulos potista kun floppi oli Q22, mutta mitä olisin tehnyt jos flopin tekstuuri olisi ollut erilainen, paljon vaarallisempi? Mulla ei tosiaan ollut oikeastaan sen suurempaa suunnitelmaa sen käden varalle. 3-betti oli siis pohjimmiltaan aika perusteeton ja reissu oli oikeastaan sellainen "3-bettasin koska se on hauskaa" käsi. Kävi vähän niinkuin Kyyberin "3-bettaamisen teoriaa" videossa kehotettiin olla tekemättä. Itse ainakin jäin vielä session jälkeenkin pohtimaan tätä.
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Saa ehdottaa seuraavaa/seuraavia päiviä jolloin tarkastellaan jonkun peliä. Itse olen ainakin todella kiinnostunut siitä mitä muut pelaajat ajattelevat tehdessään erilaisia peliliikkeitä. Omaha on kuitenkin sen verran monimutkainen peli, että ketään ei taatusti ajattele samalla lailla kuin toiset.
    • xMadFishx
      xMadFishx
      Bronze
      ite ei ainakaan tällä viikolla kerkee mukaan mut ens viikolla vois katella joku päivä, voisin ehkä jopa uskaltautua puikkoihinkin joku kerta mutta saitista ei osaa vielä sanoa... pitää ehkä grindailla tiltin rollia vähän eka ylös koska tuolla entractionilla tuskin on porukalla tilejä...?
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Mutta eikö me voida seurata toimintaa sen Mikogon kautta? Ainakin viimeksi se näytti toimivan varsin hyvin.
    • partane
      partane
      Gold
      joo ilmotelkaa täällä foorumilla jos pidätte session niin tuun mahdollisesti seuraamaan. Pelata en halua kun olen niin paisti :D
    • xMadFishx
      xMadFishx
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Blancco7
      Mutta eikö me voida seurata toimintaa sen Mikogon kautta? Ainakin viimeksi se näytti toimivan varsin hyvin.
      Aivan, enpä oikeen osannu tuota aatella nuin mutta joo :D
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Ilmoittakaa päiviä jolloin voidaan tarkkailla pelejä. Itse vedän tänään Titanilla hillo-omppua kun ne vihut on siellä niin surkeita. :D Kait sieltä edes se yksi pöytä löytyy. Jos ei niin kokeilen Full Tiltilla. RAY:n pelit voisi kanssa korkata.

BTW sain tänään sen headsetin. :f_thumbsup:

Niin siis nyt ihan parasta aikaa. :P Skype auki ja seuraamaan :)

Tulikin lähtö. Koiralle täytyy hakea murkinaa. No kerkesin mä yhdes PLO2 pöydässä grindaamaan 2$ -> yli $10 :P