Pöydän valinta

• PokerSharp
      PokerSharp
      Global
      Moi

Onko PS:llä tai kokeeneemmilla Fixed pelaajilla antaa ohjeita pöydän valinnasta. Itse pelaan edelleen mikrotasolla (0.25/0.5) ja siellä olen etsinyt pöytiä joissa on isopotti ja pelattu paljon käsiä tunnissa.

Mansion:lla ne pari sessiota joita olen pelannut on mennyt todella hyvin. Titanilla on nihkeämpää. Mutta kun pelaan niin vähän käsiä (muutaman sata per sessio) on vaikea sanoa varmaksi.
  • 3 replies
    • StonIke
      StonIke
      Bronze
      Moi

No itse valitsen pöydän kanssa noiden perusteiden mukaan.Mutta tärkeipänä pidän flopin katsomis % lukua pöydän valinnassa.Eli mahdollisimman suuri luku.

Samat kokemukset Titaanista.Lopetinkin jo siellä.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Riippuu ihan omasta pelitavasta. srz;n kanssa virittelin keskusteula juuri löysissä pöydissä peelaamisesta; mutta tiukatkin pöydät ovat hyvin voitollisia, jos vastustajat ovat myös passiivisia (pienet potit). Näillä voi saavuttaa tasaisemman winraten kun "paskanammunta" pöydiss yleensä, vaikka isoja potteja ei synnykään, ihan vain sen takia että vastustajat kippaavat useimmiten floppiin tai aggressioon.
    • Krea77
      Krea77
      Bronze
      Ite olen samoilla linjoilla. Pelasin ennen PS liittymistä ongamella missä mielestäni oli "paremmat" limittipelit (0,25/0,5) kuin titanilla, vaihdan luultavasti Mansionille kunhan olen ensin saanut grindattua tuon bonus-satasen loppuun tuolla Titanilla. Pöydän valitsen yleensä laittamalla ne järjestykseen floppiprosentin mukaan ja jonottomalla löysimpiin pöytiin (flop% iso ja keskim. potin koko ei liian pieni)

Oisko kellään kokemusta full tiltin limittipöytien tasosta? Kiinnostais tietää sillä sieltä sais rakebackin jota ei kai ongamen verkkoon saa