FL tuottoisuus

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Olen nyt mättänyt vajaan puoli vuotta pokeria netissä ja nyt olisi pari kysymystä. Pelaan pelkästään turnauksia ja FL-pokeria.

Miten pitkiä tavallisesti on downswingi ja upswingi eli jos pystyy pelaamaan vaikka 1,5 kuukautta sellaista peliä että rolli menee ylös ja alas mutta enemmän ylös eli tekee uusia ennätyksiä tasaisesti niin voiko silloin sano että on voittava pelaaja vai tuleeko sitten kahden kuukauden putki että mikään ei onnistu? (Huom, kyse on FL-pokerista)

Toinen kysymys kuuluu että mikä on kohtuullinen tuotto FL-pelissä jos otetaan aikajaksoksi vaikka hieman pidempi eli vaikka 200 tuntia niin mikä on voittavan pelaaajan normaali tuotto per tunti? Montako BB pitäisi saada kasaan keskiarvona tunnissa?
  • 3 replies
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      1-2 Big Bettiä per 100 kättä on käsittääkseni normi ylemmillä tasoilla. Alemmilla se voi olla isompikin. Sanotaan että mikä tahansa positiivinen luku on hyvä, mutta vasta kun 10k-25k kättä on pelattu voidaan sanoa että miten oikeastaan menee. :) Tunnissa on vaikeampi sanoa, koska se ei oikein ole merkki mistään, vaan on ihan omista multitabletus taidoista ja muista tottumuksista kiinni.

Downswing ja upswing molemmat voivat kestää tunnista kuukausiin; se ei ole mitenkään erikoista että kuoppaat 20 buyinia.
    • srz
      srz
      Bronze
      Jos pelaat shorttia, niin downswingit voi olla hurjia. 100BB on normaali, eikä 200BB ole kummajainen. Tilttailemalla menee tietysti helposti pohjattomia määriä. Kaveri veti taannoin 750BB alas kahdessa viikossa.

Keskitasoilta ($3/$6-$5/$10) ylöspäin varma 1BB/100 on jo hyvä, 2BB/100 oikein hyvä. Alempaa voi odottaa hiukan parempia tuottoja, mutta kyllä tuo 2BB/100 on mainio tulos myös tasolla $2/$4.

50k kättä alkaa olla jo jotain, 20k kuulostaa mulle liian pieneltä.
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Jos lasken että 1BB/100 kättä niin kassan nostaminen seuraavalle tasolle kassahallinnan kautta tarkoittaa 30 000 pelattu kättä, koska pitää voittaa 300BB jotta pääsee saa kasaan 300 uutta BB? Jos pelaa kahta pöytää tämä tarkoittaa 300 tunnin pelaamista jos tunnissa pääsee pelaamaan 100 kättä. Jos pääsee 2BB niin aika puolittuu 150 tuntiin.

Itse olen kiivennyt 0,1/0,2 pöydästä 0,5/1,0 pöytään ja kohta pitäisi siirtyä taas tasoa ylemmäksi eli pelit on mennyt nähtävästi hyvin, koska aikaa tuohon ei ole kulunut kuin 1,5 kuukautta jossa pari sataa pelitunti eli yhtä kovaa vauhtia voi olla turha odottaa tulevaisuudessa. Realiteetit täytyy ottaa huomioon kun rakentelee linnoja.

Tokihan toivon että pääsen pari tasoa ylemmäs mahdollisimman nopeasti mutta olen lukenut että normaalisti 1/2 euron pöytiin asti matka on tasaista ja sen jälkeen homma alkaa vaikeutumaan.