Miten turnilla nutseilla?

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Pelasin pari päivää sitten FL-peliä 1/2 -pöydässä fullia. Turnilla olin nutsi-suoralla. Potti oli kasvanut aika suureksi jo tässä vaiheessa. Turnin jälkeen pari jätkää jatkoi lyömistä ja minä mukana, yksi maksoi perässä. Pöydässä oli suoran veto, sekä värin veto, pari ei ollut. Aloin jossain välissä jänistämään ja lopuksi maksoin vain ja jätin aloitteen kaverille. River oli blankko ja mulla nutsit kädessä pari reissua ja potti himaan. Yhdellä rattaat, yhdellä setti, yhdellä todennäköisesti värin veto sillä kippasi riverillä. Potti oli kaikkein isoin mitä olen voittanut, isomman potin olen hävinnyt.

Kysymys kuuluu pitääkö nutseilla hakata tappiin turnilla vetoiseen pöytään jos pelaajia on monta potissa mukana?

Prosentit taitaa mennä mulle 62, 20, 18, 0. Joten sen suhteen olisi varmaan pitänyt jatkaa lyömistä mutta toisaalta aloitteen antaminen saattaa tuottaa paremmin riverillä.
  • 2 replies
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      No jos kerran maksavat, mikä ettei. En usko että riverillä saat esim. värinvedolta yhtäpaljon ja jos sieltä tulee se parikortti...

Eli lyö poies. Nää monenhengen potit on aika suoraviivaisia - lyö jos löytyy goodsit, muuten vaan kooli/kippaa. :)
    • ColorFlusher
      ColorFlusher
      Silver
      Tappiin vaan nutseilla turn ja riverkin jos ei tuu pahaa korttia pöytään. Muuten riveriltä sitte crying call jos se parittaa tai tulee värikorttia.. voihan olla että sielä on toinen ollu samalla kädellä matkas ja toisella vaikka se osumaton veto tjsp. jolloin sulla on aina oddsit maksaa siinä.