limit turnaukset

• maxdamarsu
      maxdamarsu
      Bronze
      Moro!
      Olen lähinnä limit texu pelaaja joka tähän asti on pelannut ainoastaan Mansionilla (Ongame). Kiinnostus kohteeni hyvän kalan lisäksi on, järjestyksessä 1) FL texas monipöytäturnaukset 2) FL texas sit n go 3) FL texas rahapöydät. Mihin saittiin kannattais mennä? Kysymykseni voisi myös muotoilla: Missä löytyy limitin monipöytäturnaukset? Mansionilla niitä ei kovin montaa viikossa ole.

Kiitollinen suosituksista, Max
  • 4 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Eihän noita hirveesti näytä missään olevan, mut esim. Pokerstarssilta löytyy reilu kymmenen turneeta per päivä. Käteisfixediä suosittelen pelaamaan everestillä, ei siksi että sitä olisi paljon mut kun se on niin kalaisaa.
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Niin voi tavata vaikka Asslake-fisun limit pöydässä. Everestillä pyörii joka ilta sopivaan aikaan 500d takuuturnaus FL-pelinä. Oon muutaman kerran pelannut ja on yllättävän vaikea pelata turnauksena. Pelaan pääasiassa fixua mutta turnaus ei ota luonnistuakseen.
    • maxdamarsu
      maxdamarsu
      Bronze
      Kiitoksia teille, käynpä tarkistamassa. Mulla jostain syystä luonnistuu noi turnaukset paremmin kuin käteispelit.
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Kokeilin itsekin kauasta aikaa paria limitti turneeta, mutta kyllä se on liian osumapohjaista minun mieleeni. Kummassakaan ei pärjänny, kun ei osunut niin ei osunut. Tyypit kun ei sitten luovuta edes kahta ylikorttia tai erittäin heikkoa vetoa... En kyllä ryöstää yrittänytkään, kun tuo fakta oli liiankin hyvin nähtävissä sivustakatsojankin roolissa.