Missä pelaat fixed limitiä yleensä?

• Poll
    • What is your learning - playing ratio?

• 14
        1:5
        18%
      • 10
        1:8
        13%
      • 10
        1:4
        13%
      • 8
        1:3
        10%
      • 7
        1:2
        9%
      • 6
        1:6
        8%
      • 6
        1:1
        8%
      • 6
        3:1
        8%
      • 5
        2:1
        6%
      • 4
        1:2000
        5%
      • 1
        1:7
        1%
      Total: 77 Votes
  • 12 replies
    • paistipelaaja
      paistipelaaja
      Bronze
      Titan pokerilla olen muutaman kerran kokeillut fixediä ja omasta mielestä pelit ovat suhteellisen löysiä. Nyt tuon fixed oppaan myötä sitä voisikin käydä kokeilemassa uudemman kerran jos vaikka pelit sujuisi paremmin.
    • srz
      srz
      Bronze
      Onnea vaan fixed peleihin! Titanilla näytti tosiaan olevan mukavia floppiprosentteja (siinä 35%-40%) limittipeleissä, vaikka vaihtelua oli jonkun verran ja FR (eli 10 pelaajan) pöytiä olisi voinut olla enemmän. Eiköhän siellä ole mukava pelata...

PokerStars tulee PokerStrategyn yhteistyökumppaniksi tällä viikolla, ja siellä on vähän enemmän pöytiä ja aika hurjat limittipelit alemmilla tasoilla. Kannattaa tarkistaa!
    • jgs
      jgs
      Bronze
      Partyllä mä limiittii eniten pelaan..pöydät on ihan jees ja ei ehkä helpoin paikka rahan voittamiseen mutta kyllä se sieltäkin helpolla irtoaa jos jaksaa keskittyy
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Pokerstarssilla olen sitä hauskaa alkanu harrastamaan, ja vaikka itse sanonkin niin menee aikas lujaa. Oon vasta 5:nä päivänä kerennyt kunnolla pelaamaan 0,10/0,20 FL pöydissä, ja kivasti on rolli kasvanu. Esim tänään 95bb voitolla :D
    • srz
      srz
      Bronze
      Big bet vai big blind? :)
    • AssaKunkku
      AssaKunkku
      Bronze
      Titanilla olen nyt pyörinyt muutaman viikon 0,25/0,50- ja 0,5/1-pöydissä, ja ihan tyytyväinen täytyy peleihin olla. Floppiprosentit ovat tosiaan noillakin tasoilla usein mukavasti päälle 30:n, ja aina tuntuu löytyvän pöydistä maksuautomaatti tai kaksi sekä silloin tällöin todellisia maniaccejakin.

Rolli on kasvanut alku- ja reload-talletusten 400 taalasta noin kahden viikon epäsäännöllisen pelaamisen myötä 560 dollariin, ja täytyy kyllä myöntää, että PS:n opeista on ollut paljon apua.

Enen PS:lle tuloani pelailin fixediä Everestillä ja kyllä sielläkin viime syksynä fisuja riitti - minä muiden joukossa. ;)

Nykyään on Everestin pelit hieman tiukentuneet, eli on kai sana kiirinyt haiden keskuudessa...
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja srz
      Big bet vai big blind? :)
      Big betiä. Omasta mielestä ihan kelpo tulos. En usko että kovin pian tulee toista yhtä hyvää päivää. :)
    • Krea77
      Krea77
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja AssaKunkku
      Titanilla olen nyt pyörinyt muutaman viikon 0,25/0,50- ja 0,5/1-pöydissä, ja ihan tyytyväinen täytyy peleihin olla. Floppiprosentit ovat tosiaan noillakin tasoilla usein mukavasti päälle 30:n, ja aina tuntuu löytyvän pöydistä maksuautomaatti tai kaksi sekä silloin tällöin todellisia maniaccejakin.
      Kappas "tuttuja", samassa pöydässä on tultu pelailtua jonkin verran... no nyt tiedän välttää suakin :)

Ongamen verkossa oli ainakin pari kuukautta sitten microlimitpöydissä tosi "hyvät pelit" kun pelailin vielä Europokerissa, mikäli on taso pysynyt samana niin kannattaa varmaan kokeilla tuolla mansionillakin pelailua (eikös se oo samassa verkossa?)
    • AssaKunkku
      AssaKunkku
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Krea77
      Kappas "tuttuja", samassa pöydässä on tultu pelailtua jonkin verran... no nyt tiedän välttää suakin :)

Ongamen verkossa oli ainakin pari kuukautta sitten microlimitpöydissä tosi "hyvät pelit" kun pelailin vielä Europokerissa, mikäli on taso pysynyt samana niin kannattaa varmaan kokeilla tuolla mansionillakin pelailua (eikös se oo samassa verkossa?)
      Tutulta kuulostaa sinunkin nimimerkkisi. Osaanpa ensi kerralla olla vielä vähän enemmän varuillaan, kun samaan pöytään törmätään. :P
    • PokerSharp
      PokerSharp
      Global
      Ovatko pelit tiukkoja vai löysiä käyttämälläsi sivustolla? Miten on mennyt, ja onko strategia-artikkeliemme neuvoja ollut helppo noudattaa?
      Olen tahkonnut mikrolimittejä Titanilla 0.1/0.2 pöydät olivat minulle vaikeita viidenkympin alkupanos hupeni noin $7 Sitten siirryin seuraavalle tasolle (jouduin lisäämään omaa rahaa jotta sain kassan sopivalle tasolle). 0.25/0.5 on mennyt hyvin rolli on turvonnut jo niin että voisin siirtyä 0.5/1 pöytiin

Olen myös pelannut Mansionilla, tuntuu vielä helpommalle / löysemmälle kun titan mutta kun olen pelannut vain noin 500 kättä niin ei siitä oikeasti voi mitään sanoa...
    • juakoppi
      juakoppi
      Bronze
      Ovatko pelit tiukkoja vai löysiä käyttämälläsi sivustolla? Miten on mennyt, ja onko strategia-artikkeliemme neuvoja ollut helppo noudattaa?
      Itellä on viime aikoina käynyt aika huonosti kortti. Aloituskäsitaulukkoa noudattamalla edellisessä 1,5h sessiossa katsoin 9% flopeista.

Jätkäsetti ei oo myöskään tuottanu mulle onnea. viimeaikoina on flopattu jätkäsetti parantunut täyskädeksi kaksi kertaa, ensimmäisellä kerralla turnin 5 ja riverin 5 toivat vihulle neloset, toisella kerralla vihulla oli täyskäsi kurkosetti ja pöydän pari mun jätkäsettiä ja pöydän paria vastaan.

Party pokerilla tulee pelattua. Nyt eka downswingi menossa. Koittanu pelata vähän vähemmän viime aikoina. Masentavaa nähdä rollin valuvan vihuille pikkuhiljaa. Edellinen sessio tosin jäi 1 sentin voitolle :D , joten ehkä se nousu jo kurkkii nurkan takana.
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Titanilla pelaan toistaiseksi FL6 0,1/0,2 pöytiä. Nyt on peli alkanut sujumaan kun siirryin shorttiin. Tappiot vähenivät heti syömästä voittoja ja käppyrä mennyt viikon ylös. Tänäänkin on ollut tosi paljon sunnuntaipelailijoita jotka välillä voittavatkin mutta voitot yleensä 1-3BB ja parissa seuraavassa kädessä menee 6BB. Paljon 6-pöytiä joissa P/F 60-80%

Tänään olen pelannut 4 kertaa yhteensä 245 kättä. Lähden pöydästä pois heti kun voittoja tullut 25BB jos ei siinä ole jotain oikein makoisaa kalaa jolta saa helposti lisää. Päivän tulos tähän asti 142BB eli ihan kelvolliset 58BB/100 hands. On kyllä korttikin sopinut harvinaisen hyvin tänään, mutta kyllä tuo vastustajien surkeus on ollut suurin syy tänään. Ja hyväksi tietämieni kanssa en samaan pöytään istu.