Parin pelaaminen

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Herolla TT, reissaa pf suunnilleen keskivaiheilta, tiukka vastustaja 3-bettaa ja hero maksaa. Floppi pelkkiä alikortteja eikä värin vetoa.

Hero?

Lyödäänkö alle jos vihu lyö niskaan niin kipataan. Käsiskaala tuollaisella pelaajalla 3-bettiin yleensä on 99+ AK. Mitä jos vihu vain maksaa? Silloin turnilla ja riverillä betsit?

Vai mennääkö check maksulla loppuun asti?

Vai check-kippi?
  • 7 replies
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Arvioijat saa samalla kommentoida mun normaalitoimintaa tuossa tilanteessa. TAG-vihullahan voi olla paljon muutakin jotka riippuu siitä mistä MP-positiosta korotus tulee kuin isoja pareja tai AK paitsi jos sulla on varmat riidit siitä että se ei koskaan 3bet esim KQs tai AJo joilla voisi PS-taulukoiden mukaan. Jos vastassa kivi niin silloin iso parihan siellä on.

Mä pelaan TT:llä kuivaan pöytään TAGia vastaan yleensä flopilla sökö-korotuksen koska vihun on pakko panostaa yhtä vastaan jatko riippuu siitä tuleeko maksu, korotus vai kippi. Ilmaiseksi useimmiten pääsee ainakin riverin katsomaan jos turn on blanco, A tai K turnilla saa usein rutinoituneen TAGin bluffaamaan eli vaikeita noi huppi-tilanteet on ainakin mulle.
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Itse menen kanssa aika usein sökö-reissulla ja jos sieltä tulee vielä reissu niin maksu ja turnilla kippi reissuun jos ei tule apuja.
    • Claret74
      Claret74
      Bronze
      Onko kyseessä fulli, shortti?
      Paljonko on efektiiviset stäkit?
      Mistä vihu reissaa?
      Kuinka tiukka? (Onko stätsejä?)
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      En ole ennen törmännyt fixussa käsitteeseen efektiivinen stäkki ? Tosin se kertoo usein paljon pelaajasta jos tulee liian pienellä stäkkillä pöytään.
    • Claret74
      Claret74
      Bronze
      Oops, my bad :D Jatkakaa...
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Joo, vähän huonosti speksattu ja nähtävästi myös luettu.

Koska tilanne on mielikuvituksellinen niin laitetaan vähän tarkempia speksejä eli pelinä vaikka fixu 1/2d, vihun Vihun stasit normit VI%P noin 20 agro semi tasolla. Hero istuu MP1 ja vihu CO paikalla.
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Jos pöytään tulevat kortit ovat riveriin asti vain alikortteja, niin käytännössä aina maksetaan loppuun. Jos luulet olevasi jäljessä (mutta et tiedä sitä aivan varmasti), niin maksa perässä. Jos olet aivan varmasti jäljessä, niin kippaa. Jos luulet olevasti edellä, niin panosta.