Taskuparit ja suittikonnat.

• Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Olen nyt pari iltaa takonut masokistisesti fiksediä ja ongelmia aiheuttaa pienet taskuparit ja suittikonnektorit. Varmaan ylipelaan näitä aika paljon. Voidaanko koskaan maksaa ekana reissua kylmänä? Miten pelataan aikasesta openina 6-maxissa? Käsitaulukoissahan nuo lukisi (paitsi tuo coldcall) mutta kun niissä ei kerrota miksi. Matikkaahan tuo toki kai on.
  • 5 replies
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Fullissa UTG-positioista pienten parien ja suitconien (1- ja 2 cäpper suittareiden myös) limppaaminen perustunee oletukseen että se houkuttaa muitakin limppaamaan perässä ja saadaan hyvät oddsit vaikka joku innostuisi korottamaankin. Tässä artikkelissa tuo on selitetty
      http://fi.pokerstrategy.com/strategy/fixed-limit/50/1/

Shortissa PS-artikkelien mukaan ei pitäisi koskaan limpata tai maksaa yhtä vastaan kylmänä. Käytännössä minä ainakin sovellan tuota jos pöydässä maniacceja ja/tai ATMiä, niitä ja liian usein avauskorottavia vastaan makselen myös perässä käsillä joita fullissa limpattaisiin etupositioista. Esim QJs, JTs ja T9s ei mun kädestä preflopilla meinaa irrota minkäänlaista vihua vastaan.
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Suittikonnektorit ei vaan pelaa FLssä yhtä hyvin ku NLssä. Johtuu siitä että et tuu ikinä saamaan samanlaisia implareita ku NLssä.
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      Olen nyt pari iltaa takonut masokistisesti fiksediä
      :s_biggrin: :s_biggrin: :s_biggrin:

Mitähän sä oot sitä ennen touhunnu :D varmaan oot painellu jotain kilosta omppua tai jotain 10 binin DS ätt :D
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Joop, ja se on huono ajatus vetää 3-4bet bluffeja niillä kun vihuilla on aina oddsit maksaa. :f_wink:
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Fullissa ainakin kannattaa noin kädet laittaa pakkaan etupositiosta mutta sitten myöhäisemmästä vaiheesta niitä kannattaa limppailla mukaan ja toivoa parasta. Taavetin käsiskaala kylmänä maksuun on aika sairaan kapea joten jos sitä seuraa niin pakkaan vaan.

Noilla käsillä ei johdeta oikeastaan koskaan PF peleissä mutta niillä voi saada suuria potteja jos käsi osuu eli halvalla mukaan niin siitä se lähtee.