FL-rush strategiaa

• Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Tuntuu sopivan mulle hyvin toi fixun rushaaminen. Vetelen neljää pöytää lähestulkoon PS-statseilla ja taulukoilla, mutta noudattaen sitä 3.0 periaatetta limpata pienet parit ja suitconit EP: stä. Tuntuu toimivan hyvin koska muiden pelaajien korotus, 3bet ja Cäp-ranget ovat varsin luovia. Sen takia myös makselen pareilla, suittariässillä ja suitkoneilla sekä joillain offariconnectoreilla raise+call. Ja BB:ltä ei kannata kipata juuri mitään etenkin kun oppii vähän tuntemaan muita pelaajia.

Tänään takana jo 1100 kättä vaikka pelannut vain 2,5h, yli 200 Ironmanpistettä ja rakea 25$. Statsit 16/10/2,7 ja tulosta 4,45BB/100

Edit: Käsiä olis paljon enemmän neljällä pöydällä, mutta suuren osan ajasta vain 2 pöytää auki turnausten rinnalla
  • 7 replies
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Edelleen koittanut hioa omaa peliä jotta tuolla pärjäisi hyvin. Usein tuntuu että silloin kun on käsi niin ei muuta kuin tukeva noja raise nappiin on se paras ratkaisu. Vihuthan ei tulla ikinä kippaa mitään taskuparia, nappiosumaa tai edes ässähaita. Etenkin se taskupari on aina nuts kuten oheisesta esimerkistä näkee.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) Replayer
      SB ($22.50)
      BB ($31.10)
      UTG ($72.65)
      UTG+1 ($3.30)
      UTG+2 ($15)
      Hero ($33.95)
      MP2 ($44.55)
      CO ($15.90)
      BTN ($33.60)

Dealt to Hero Q:heart: Q:spade:

UTG calls $0.50, fold, fold, Hero raises to $1, MP2 calls $1, CO raises to $1.50, fold, fold, fold, UTG calls $1, Hero raises to $2, MP2 calls $1, CO calls $0.50, UTG calls $0.50

FLOP ($8.75) J:diamond: T:heart: A:spade:

UTG checks, Hero bets $0.50, MP2 folds, CO raises to $1, UTG folds, Hero calls $0.50

TURN ($10.75) J:diamond: T:heart: A:spade: Q:club:

Hero bets $1, CO raises to $2, Hero raises to $3, CO raises to $4, Hero calls $1

RIVER ($18.75) J:diamond: T:heart: A:spade: Q:club: 8:spade:

Hero checks, CO bets $1, Hero calls $1

Hero shows Q:heart: Q:spade:
      (Pre 82%, Flop 92.0%, Turn 95.5%)

CO shows 2:diamond: 2:spade:
      (Pre 18%, Flop 8.0%, Turn 4.5%)

Hero wins $20.25
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Laitanpa vielä miksi painoin tossa QQ-kädessä turnilla 3bettiä, tää käsi oli muistissa saman kahjon kanssa:

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) Replayer
      SB ($3.30)
      Hero ($26.65)
      UTG ($34.80)
      UTG+1 ($30.60)
      UTG+2 ($22.25)
      MP1 ($7.45)
      MP2 ($34.25)
      CO ($33.45)
      BTN ($15)

Dealt to Hero 2:spade: K:diamond:

fold, fold, fold, fold, fold, fold, fold, SB calls $0.25, Hero checks

FLOP ($1) A:diamond: A:club: K:heart:

SB bets $0.50, Hero raises to $1, SB calls $0.50

TURN ($3) A:diamond: A:club: K:heart: 4:spade:

SB bets $1, Hero calls $1

RIVER ($5) A:diamond: A:club: K:heart: 4:spade: 7:diamond:

SB bets $0.80 (AI), Hero calls $0.80

SB shows 8:club: Q:spade:
      (Pre 43%, Flop 2.5%, Turn 0.0%)

Hero shows 2:spade: K:diamond:
      (Pre 57%, Flop 97.5%, Turn 100.0%)

Hero wins $6.30
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Pikkusen vaikeuttaa se, että ei ole riidejä pelaajista. Itse jättäisin siis sen kaiken ohuimman valuen lyömättä kun ei tiedä miten vihu reagoi. Mitään sen suurempaa poikkeusta strategiasta en oo ite tehny. Vähän pelaan tiukempaa ku sinä niinku vertailtiin, mutta se on pientä.
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Nyt kun olen pelannut huomattavan käsimäärän Tiltillä fixua niin 2 isoa eroa verrattuna iPokeriin on, että Tiltillä cbet tulee vihuilta 100% osumattakin vaikka flopilla olisi enemmän kuin 2 vastustajaa, samoin cäpätyssä multiwaypotissa pöydästä riippumatta ensimmäisenä ehtivä lyö any2 vaikkei osuisi mihinkään. Toinen on donkkaaminen, alkuperäinen korottaja donkkaa tosi usein vaikkei osu mihinkään tai on pienitaskupari, blindit jotka coolii korotukset donkkaa lähes aina. Tuohon donkkaamiseen on tosi vaikea suhtautua kannattaako mennä heti flopilla kylkeen vai vasta turnilla, useinhan nuo donkkaajat kippaa 3bettiin jo flopilla. Olen alkanut itsekkin donkkailla jonkin verran enemmän kuin iPokerilla koska sillä saa hyvin infoa vihun kädestä, ilma tulee kylkeen heti ja jos vihu luulee olevansa edellä tulee vasta turnilla kylkeen

Edit: Mulla alkaa olla aika paljon riidejä pelaajista, pelaan lyhyehköjä sessioita ja merkkaan käsihistoriassa pelaajille noteja heti jos ehdin ja session jälkeen katselen HEMistä käsiä replayerilla ja vs Players tilastosta ja merkkailen riidejä Tiltin Last Handiä selaten. Tiltin värikolmiot kertovat heti koska vastassa on maniacci tai joku muu oma luokitteluni ja sovellan omaa rangea sen mukaan.
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Edellinen postaus ei herättänyt kenelläkään mitään ajatuksia ?

No, otetaan seuraava asia esiin eli blindien puolustus ja ryöstö. Mulla on järkyttävän isot tappiot BB:ltä, niitä jos saisi pienemmiksi niin kokonaistilanne näyttäisi paljon paremmalle. Wallkeja tuolla saa äärimmäisen harvoin, viimeistään BU tai SB limppaa tai reissaa eikä kippaa millään. Normaalit aggressiiviset blindin puolustusliikkeet eivät tunnu toimivan lainkaan, flopilla jos ei saa hyökkäävää vihua kippaamaan niin showdoniin tulee lähes aina. Todella monet mun BU/SB laatukädet on raiskattu totaalikuralla kun vihut 3bettaa ja koolii cäpin any2. Pitäisi varmaan kehittää tavallisesta fullista poikkeava blinditaistelu taktiikka. Jaksaisko valmentajat analysoida jos laitan VIP-videoanalyysiin setin BU/SB/BB käsiä joissa on tullut takkiin ?
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Mä oon vetäny ite SB & BB tosi tiukkaa. Jos en osu niin suurimman osan ajasta annan olla ja keskityn niihin isompiin potteihin. Välillä tietysti bluffina kylkeen, mutta kun noi kaverit ei mee pakkaan niin ihan turha bluffailla sen suuremmin.

Sun edellisestä postauksesta

"cäpätyssä multiwaypotissa pöydästä riippumatta ensimmäisenä ehtivä lyö any2 vaikkei osuisi mihinkään"

En allekirjoita.
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Jonkin verran tullut hakattua fixua, tässä kuussa jo 48k käsiä ja kaikki rushista.

Sawkkon mainitsema blinditaistoissa luovuttaminen jos ei osu on selvästi parantanut mun tulosta.

Kaikista eniten on kuitenkin vaikuttanut järjestelmällinen riidien kerääminen vihuista Tiltin Last Hand ja HEMin avulla. Vihuille värikoodeja maniac, LAG, TAG, normifisu, bluffifisu, kivi jne ja riidejä clienttiin. Fold- ja raise nappien käyttö oikeissa kohdissa pitää tappiot aisoissa ja valuet ylhäällä.

Väriä roskalla metsästäviä fisuja on tosi paljon ja ne maksavat aivan liikaa flopilla HUPissa vedostaan cäpäten flopin ja turnilla vielä kylkeen positiosta, positiosta kippejä osumattomalla tulee riverillä sitten helposti tai maksuja pohjanapilla, bustattujen vetojen koppaus positiosta on myös ollut tuottoisaa etenkin AK:lla ja AQ:lla. Värin täyttyessä turnilla ei yleensä kannata maksella kuin setillä toivoen pöydän pariutumista. Heron saadessa turnilta täpön värin täyttessä valuet ovat yleensä maximit kun fisut painaa 32s kädessään cäppiin

Muutkin regut koppaavat kyllä bustatut vedot eli ei kannata bluffata niitä. Moni regu ei myöskään usko kun hero floppaa setin tai rattaat fd-flopilla vaan cäppiin menee usein ja turnillakin pääsee hero 3bettaamaan ja silti maksavat tai jopa reissaavat vielä riverillä A-hailla jos väri/suora ei täyty ja heron rolli kiittää :s_cool: