FL ja RUSH-poker (FTP)

• IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Eli, mikähän tässä hommassa kiikastaa. Voittaminen 1/2 FL-rushissa tuntuu olevan itselle lähes mahdotonta. Okei, tulos on nyt tältä kuulta $36.50 tappiota, mikä ei toki ole tällä otannalla paljoa, mutta en ole kyennyt systemaattiseen voittamiseen ennenkään, kuten olen muilla sivuilla (PokerStars, iPoker, onGame) pystynyt.

Spottaan kokoajan virheitä vastustajien pelissä, ja koska vastustajien rahojen pitäisi realisoitua omaksi tuotoksi, on game flowssa oltava jotain, mitä en vain tajua. FTP:n normipöytiä ei ole tullut kokeiltua, teen sen seuraavaksi. Näitä vastustajien tekemiä virheitä ovat muunmuassa:
      - Liian pieni merkkikasa (pelistä löytyy systemaattisesti alle 12BB pinolla pelaavia pelaajia, arviolta noin 5-8% pelaajista)
      - Kylmät maksut avauksiin ja 3-betteihin.
      - Donkkailu (olen kyllä saanut hyvin noteja siitä, onko donk-bet value vai bluffi
      - Järjettömät vetopelit, sekä muut aloittelevien pelaajien virheet.

En jaksa uskoa, että statsien puuttuminen olisi noin suuressa roolissa, enemmän uskon varianssiin, sekä siihen, että en vain hoksaa jotain. Auttakaa mua selvittämään, mitä se voi olla. NL-rush kyllä sujuu.

Onko teillä kokemuksia 1/2 rush-fiksusta? Millaisia statistiikkoja siitä teillä on? Miten pelit eroavat FLsta eri verkoissa?

Kiitän.
  • 5 replies
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Todennäköisesti syynä on varianssi, multiwaypotit ja iso rake. Rakeen kuitenkin menee 3BB+/100, ja aika vaikea saada 4BBn voittotahtia edes huonoja vihuja vastaan ilman minimoitta omia tappioitaan rankasti. Se yksi löysä riverin maksu kyllä tappaa voittotahdin hyvin tehokkaasti.

Ilmeisesti parhaat voittajat tekee semmoista 1.5BB/100 voittoa. RUSH vielä lisää sen kammen, että pelaajapooli on todennäköisesti kovempi.
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Mulla on 30k käden jälkeen joku 0,3BB/100 winrate tuolta. Samaan aikaan rakebackia tulee ~0,7BB/100. Tuottoa siis 1BB/100 yhteensä. 30k kättäkin on vielä masentavan pieni otanta.

Tuolla on inhottavaa tiltata... ;) Siinä lähtee tuototkin Rush-tahtiin.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Sawkko
      Mulla on 30k käden jälkeen joku 0,3BB/100 winrate tuolta. Samaan aikaan rakebackia tulee ~0,7BB/100. Tuottoa siis 1BB/100 yhteensä. 30k kättäkin on vielä masentavan pieni otanta.

Tuolla on inhottavaa tiltata... ;) Siinä lähtee tuototkin Rush-tahtiin.
      Onks tää niinkun 1-2 vai 4 tablaamalla? Tohon kun ynnää vielä pisteet päälle, niin tolla tahdillahan tekee ihan kiitettävästi taaloja per tunti, kun niitä käsiä tunnetusti siellä rushissa saa aika nopsaan alle.

Itellä pienemmästä rushista 10k kättä kokemusta ja kaikki tais nähäkkin sen lepakkokäyrän. Eli käytännön +-0 meni koko peli (paitsi rb+bonari). En kyllä enää koske tohon pitkällä tikullakaan. Paitsi puhelimella, kun ei normipöytiin pääse :D
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      4 pöytää oon vääntäny :)
    • FourDe
      FourDe
      Bronze
      Mulla on ollu sama ongelma tossa FL Rushissa (tosin lähinnä tasolla 0.25/0.50) että enimmäkseen olen kuoppaa kaivanut. Käsiä ei todellakaan ole paljoa, mutta mulla auttoi huomattavasti se kun tiukensin rangea huomattavasti. Kyllähän se tuntuu haussulta pelata FL 6-maxia jollain 17/13 statseilla mutta mulla ainakin toimi (korostan siis, lyhyellä aikavälillä). Järkeilin tuota niin, että koska käsiä tulee enemmän, myös vihuilla on keskimääräistä enemmän aikaa odottaa parempia lähtökäsiä, jolloin se VP70 kaveri saattaakin tormistautua ja pelata enää joka toisen käden :f_biggrin: .

Kertokaa joku tohon enemmän perehtynyt että onko tossa ollut tarvetta tiukentaa (ja kuinka paljon)?