Horse

• 4 replies
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Olen nytten kolme-neljä turnausta pelannut, $3.30 buy-in, n. 350 pelaaja per rysäys. Pelasin kolmen tunnin maratonin ennenkuin tipuin 13. sijalle kun ysiparini ei pitänyt kutosia vastaan studissa. Sitä ennen tuli nokkiin kun kymppisettini meni kokorahalla seiska settia vastaan, joka sitten täydentyi täyskädeksi.

Ehkä kaikkein sairain käsi jota tuli pelattua tapahtui kuitenkin hold'emissa (tai kuten sanon sitä, 'donk'em'). UTG+2 reissaa, kaikki foldaa minuun joka olen BBssä. Maksan korotuksen. Floppi tulee AQ9 rainbow. Siinähän sitten korotellaan vuoronperään, ennenkuin kädet paljastetaan... Minun A4 vastaan A8. Karseeta. Meni puolistakkia tuohon ja AQ vs QQ fiaskoon. Razzissakin tuli vain takkiin.

Turnauksista sen verran, että olen huomannut yhden asian: yksikin käsi voi pilata koko turnauksen. Missä tahansa pelissä.
    • Pete1972
      Pete1972
      Bronze
      Sen siitä saa kun pelaa tyhmästi,itse en olisi missään nimessä lähteny korottelemaan A 4:lla!!
      :evil: :evil:
    • srz
      srz
      Bronze
      Hei, näissä viesteissä ei oo yksityiskohdat kohdallaan... Ensin puhut Jim käsistä A4 & A8, mut jäljessä AQ vs. QQ mikä sopisi antamaasi floppiin (ja prefloppiin). Pete taas kommentoi, että A4llä ei pidä korottaa, vaikka alkuperäisessä kertomuksessa A4 maksoi. Eihän tästä saa mitään tolkkua :D
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Eri käsiä, srz hyvä. AQ tapahtui juuri kuin kiersimme takaisin Hold'em osioon. Tuli korotus BB:ltä ja koska kyseessa oli shortstack, pistin sen all-in. QQ sieltä pongahti.

A4 oli tosiaankin huono käsi, mutta yksinkertaisesti vain maksoin BBstä. Uudelleen reissut AQ9 flopissa tein sen takia, koska kyseessa oli aika pieni stakki ja epäilin, että tämä on semmoinen "KQ:lla tappioon asti" persoona. En tiedä ollenkaan mitä se luuli voittavansa A8o:lla, kun kuitenkin vain hyviä käsiä olin pelannut sitä ennen.

Tosiaankin, hold'em osio maksoi minulle chipleaderin aseman sekä pisti minut ajamaan haamuja Razz ja Stud osioissa. Iso stäkki on aika oleellisen tärkeä HORSEssa. :/