video

• Juolukka
      Juolukka
      Bronze
      Hienoa, razz video. Näitä lisää, ja stud h/l videioita myös :)

Miks maksoit T26 kun A korottaa? Kolmonen on jo limpannut utg: sta, eiköhän ne molemman vähintään kasia vedä, ainakin toinen.

Kun maksoit nelosella Q korkeella kädellä, niin mitä vihulle/sulle olis pitänyt tulla että olisit maksanut vitosen?

Mä en yleensä yritä varasta jos bring-inillä on joku muu kuin kuvakortti, jos mulla ei oo kohtuullista kättä, vähintään kaks pienempää korttia kuin vihulla. Mut jos vihulla on K, lähden varkaisiin vaikka KK8 kädellä :D
  • 2 replies
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      (T2)6 kädessä, sekä 3 että A ovat limpanneet. Tämä voi merkitä kahta asiaa: a) vihuilla ei ole kättä tai b) vihuilla on käsi, mutta haluavat minunlaisen käden tulevan mukaan korottaen. Näillä tasoilla se hyvin usein on a. Siksi korotin, koska toivon pääseväni huppiin, jolloin (T2)6 ei ole *hirveä* dogi, varsinkaan jos herolla on aloite. No, aina sitä voi toivoa kun multiway pottihan siitä sitten tuli ja herolle 4. K...

En tiedä mihin tuo toinen kommentti viittaa. Jos tarkoitat sitä oli A46Q:n vihun xx32:sta vastaan, ongelmahan siinä oli että se oli pieni potti, ja marginaalinen tilanne. Mutta 2, 3, 5, ja joskus 7-8, niin niillä helppo maksu. Vihulle jos tulee esimerkiksi T-K ja itselle hyvä, niin sitten maksan kanssa, koska sitten tilanen on aika samanlainen molempien osalta. En maksa jos osun toiseen huonoon, oli pöytäni mikä oli, tyypillisesti.

Bring-in ryöstöissä on eri koulukuntia, mutta itse olen huomannut että hyvin harvoin vihut puolustaa hirveän hyvin, joten ryöstän melkein aina. :)
    • Juolukka
      Juolukka
      Bronze
      T26 käsi, katsoin väärin että maksoit mukaan. Ihmettelinkin mitä xxA8 temppuilee kun ei lyönyt nelosta kun muut sai surkeita kortteja.

Tarkoitin just A46Q kättä. Mulla on näissä tilanteissa juurikin ongelmana, että kun saan huonon nelosella, niin kippaan. Jos en kippaa, niin vihu luonnollisesti jatkaa lyömistä jos hänen kätensä näyttää paremmalta. Eli jos osun vitosella, niin joudun maksamaan vielä senkin vihun parempaa pöytää vastaan.