Minä vaadin

• Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Lisää stud tarjontaa pokerisaiteille. Lisää kaloja. Hiiteen hold'em ja omppu, ja takaisin tuo california splitin ihmemaa! Mulle ei edes riitä 5/10, vaan haluan grindata koko urani pelkästään seiskapaisteja katkoen

...

Eli toisin sanoen, ärsyttää tuo köykäinen pelivalikoima seiskapeleissa. Toki voisin pelata sekaisin, mutta siinä yleensä menee pää vähän pipi. Lisää paisteja, nyt heti ja kaikki mulle. :f_frown:
  • 19 replies
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      tilttijimi
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Jos ura seveniä painaessa ei ota tuulta alleen.

http://www.mol.fi

:D
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Joka ikinen ilta minä oon sulle sanonu että minä pelaan sun kanssa seveniä. 5/10, 8/16 tai vaikka 1/2. Anything goes, baby!

Mutta kun ei kelpaa herralle... Missä vika?
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Sawkko
      Joka ikinen ilta minä oon sulle sanonu että minä pelaan sun kanssa seveniä. 5/10, 8/16 tai vaikka 1/2. Anything goes, baby!

Mutta kun ei kelpaa herralle... Missä vika?
      Se haluaa niitä paisteja :)
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      No jos minä en oo hilloseiskapaisti niin en tiedä kuka on...

edit : Myönnettäköön - studissa ei ole tarpeeksi pelejä nykyään. Ei ainakaan ihmisten aikaan. Oma ratkaisuni tilanteeseen on se, että pelaan iltaisin FL holdemia ja öisin studia.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Jim9137
      Lisää stud tarjontaa pokerisaiteille. Lisää kaloja. Hiiteen hold'em ja omppu, ja takaisin tuo california splitin ihmemaa! Mulle ei edes riitä 5/10, vaan haluan grindata koko urani pelkästään seiskapaisteja katkoen

...

Eli toisin sanoen, ärsyttää tuo köykäinen pelivalikoima seiskapeleissa. Toki voisin pelata sekaisin, mutta siinä yleensä menee pää vähän pipi. Lisää paisteja, nyt heti ja kaikki mulle. :f_frown:
      Äänestitkö täällä Studia? Äänestä ja vaikuta! :f_cool:
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Ei niitä kyllä hirveästi öisinkään ole 3/6 tasosta ylöspäin. 5/10 tasolla on vähän, mutta sitten ei enää olekaan paitti highstakes. :/

Ja sä haluat vain huppia. :f_frown:
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      No milläs hitolla minä muutun täydeksi pöydälliseksi paisteja? Moneen ihmeeseen minäkin pystyn mutta voin silti olla vaan yksi paisti...

Tosiaan 3/6 ylöspäin ei hirveesti oo actionia, onneksi 3/6 -tason kaverit on aika paisteja. Hillossa etenkään, eikös siellä oo aina aika kuollutta? Hita löytyy kai 5/10 aika hyvin, viikonloppuisin ainakin...

Siirry stud high ihanaan maailmaan sieltä hillosotkuisesta helvetistä... :s_evil:
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Joo, kyllä noita 5/10 pöytiä joskus löytyy, 3/6sta aina silloin tällöin. Pitäs varmaan splittaa rolli ja pelata sitten Stars/FTP samaan aikaan, kuten silloin joskus tein.

Hi on vaan niin *seestä. :f_mad: Pelaan mieluummin razzia. :|
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Ja jokainen pöytä vaatii yhden paistin jotta pelit pysyy terveinä, joten saukko multittaa Stud8ia nyt. Kyllä sana kiertää. :f_cool:
    • biovaan
      biovaan
      Bronze
      On PS:llä sit kannustavia valmentajia... :s_biggrin:
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      No stud8 on vaan niin äärettömän tylsä peli. Razz on kivaa. Stud hi on kivaa. Mutta miks hitossa niitä pitäs pelata samaan aikaan?

Pihvi on hyvää ja jäätelö on hyvää. Mutta ei niitäkään aleta sekottamaan keskenään.... Syö yksi ruokalaji kerrallaan, pelaa vaan toista puolikasta potista ja elä rauhallisesti vähän aikaa :f_love:
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja biovaan
      No juu, kettuiluahan tämä nyt enimmäkseen on. :f_biggrin:

Mutta mun mielestä stud8 on paljon mielenkiintoisempi laji kuin stud, razzikin on ihan kivaa mutta siinä se homma menee niin herkästi vaan kyyläämiseksi ja ärsyttäväksi kippailuksi. Stud8issa voi runnoa. :f_love:
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja biovaan
      Eihä tuo oo vielä mitää... :D Näkisit kun Jimi pääsee vauhtiin
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      Te ja teidän studit, ettehä te paistit edes osaa sitä pelata. LOL ! Saukkooki luen ku avointa kirjaa, tai jimiä, se on nii knitti ettei se uskalla pelaa ku nutsit. Betbet ja poika on pakassa.

HAHHAHA.

No ei, oisko jimille ratkasu sellainen peli kun HORSE ?
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Googletin pelin säännöt, aloin tehdä heti voittoa..

Mutta..

Tässä noi ohivedot tuntuu vielä karseemmilta. :f_mad:

Pääseekö tätä kuningaslajia pelaamaan muualla kuin Pokerstarsilla tai FullTiltillä?
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Stud hi pyörii myös iPoksulla. Ja kyllä, ohivedot on karmaisevia. Niitä sattuu ja ne sattuu, mutta siihen tottuu.

"Poker - love the pain or play checkers" - Moe Syzslak
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Joo täytyy tutustua eri verkkojen tarjontaan lähipäivinä..
      Suosittelen näin tunnin pelin jälkeen peliä kaikille, ainakin tuolla alimmilla tasoilla vihut eivät taida osata edes pelin sääntöjä tai sitten häviävät tahalteen.

0.25/0.50 tasolla kokeilin. :D
    • Shevtshenko
      Shevtshenko
      Bronze
      Pari päivää tullut hi-studia jauhettua, huomionarvoista ainoastaan se että pöydät ainakin pe ja la täynnä kaloja, ja että rolli kasvaa nopeempaa studilla yhtä pöytää pelaamalla kuin holdemia kahta pöytää. En tiiä sitte oonko vaan niin fisu höldissä...