Hevostelua

• Mikko
      Mikko
      Bronze
      Englanninkielisen yhteisömme videotuottaja RainmanTrail on julkaissut tänään ensimmäisen osan H.O.R.S.E.-sessionsa jälkianalyysistä. Video on julkaistu kultatasolle.

Löytyykö suomi-yhteisöstämme vielä hevostelijoita? Mitä mieltä olette videosta? Millaista videomateriaalia mixed-peleistä ylipäätään haluaisitte nähdä?
  • 3 replies
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Vastaan vaikka en jaksa videota katsoa :D

Oon koittanu horsee jonkin verran pelata lähinnä tylsyyteeni, eniten ongelmaa tuottaa stud hi ja jonkin verran stud hilo, vahvempina peleinä razz ja flhe. Hillo-omppu on vähän päivästä kiinni.

Mutta varsinainen vastaus koskee lähinnä tätä:

Millaista videomateriaalia mixed-peleistä ylipäätään haluaisitte nähdä?

Sanoisin et mun mielestä olis mielenkiintosta kattoo live-HA video ja lähinnä se et miten tasot eroo varsinaisista H tai A peleistä. Toisaalta olis ihan kiva nähdä jonkinlainen perehdytys fl 2-7 triple draw peleihin, itse olen koko peliä koittanut opetella nl 2-7 single -videioiden ja reilaamisen kautta.
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Mun mielestä mixed pelit toimii parhaiten käteisenä enkä sen takia niin hirveesti perusta tämmösestä turnausvideosta. Mutta siitäkin huolimatta mielenkiintoista juttua ja katsomisen arvoista tavaraahan tämä on!

RainmanTraililta löytyy muuten paljon muutakin hyvää materiaalia HORSEssa pelattavista peleistä, samaten PhilShawlta. Suosittelen vilkaisemaan.
    • hjkhjk
      hjkhjk
      Bronze
      Sawkon ja Jimin Stud hi HU-battle pitäs ikuistaa ja analysoida.