Olen tiltissä

• la55i
      la55i
      Moderator
      Moderator
      Morjensta

pelailen full tilt pokerilla tasolla nl5. Vielä viime perjantaina winrateni oli ~13bb/100. Nyt oon hävinny kahden päivän aikana 35$ elikkäs 7buy-iniä. Kahen kuukauden aikana tahkomat voittoni sulivat suurinpirtein kokonaan kahdessa päivässä ( n. 500 kättä ).

Tämmönen järkyttävä tappio vaikuttaa mun peliin selvästi. Makselen ihan tyhmissä paikoissa ja luovutan rahani kaloille. Koitin keskittyä tänään oikeiden ratkaisujen tekemiseen, mutta piparikshan se meni. Parin huonon käden jälkeen aloin tilttaamaan.

Onko muilla kokemuksia tämmösestä? Kuinka normaalia on ottaa 7bin turpaan 500käden aikana? =D Onko kellään hyviä vinkkejä, että miten tästä noustaan? Oon ennenki hävinny esim 4 biniä päivässä ja siitä ollaan noustu, mut jotenki toi kahen kuukauden tuloksen sulaminen ottaa erityisen koville.
  • 4 replies
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Varmasti tällaisia kokemuksia löytyy roppakaupalla, että hävitään joko tiltissä tai sitten muuten lyhyessä ajassa useampi bini. Välillä runille ei vaan voi mitään. Pitää vain keskittyä tekemään oikeita päätöksiä, joka on tietysti aina vaikeampaa kun turhautuneisuus kasvaa.

Yksi perinteinen keino vähentää mahdollisia tappioita, joita tiltin seurauksena saattaa tulla, on asettaa itselle tappiorajan (esim. 3 biniä), jonka jälkeen sulkee softan ja pitää tauon ja palaa sitten taas pöytiin kun olo lievittyy. :)

Oletko muuten jo perehtynyt PokerStrategylla saatavilla olevaan psykologiseen materiaaliin? Jos lontoon murre taittuu niin esimerkiksi täältä löytyy paljon hyviä psykologiseen puoleen liittyviä videoita. :f_thumbsup:
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Ja luettavaa suomeksi täältä!

Ihan on tuttu fiilis. En saa itse mitään apinanraivo-tyylisiä tilttejä, mutta tilttejä kuitenkin. Saatan hävitä huonon runin tai huonojen ratkaisujen seurauksena, minkä jälkeen maksan jokaisella bluff catcherillä (saisi niitä välillä pakkaankin heittää...) ja taidan bluffatakin vähän liikaa. Ketuttaahan se. Ja saa tuntemaan itsensä niin typeräksi.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Siihen onko 7bin häviäminen normaalia 500 kädessä sanoisin että tänään aamubussissa hävisin 8biniä 15 käden aikana, tosin pelinä oli Omaha. Joskus varianssi ottaa kovalla kädellä.
    • la55i
      la55i
      Moderator
      Moderator
      Kiitos vastauksista :) Olo alkaa pikkuhiljaa helpottamaan ku lukee näitä. :D

Psykologia-artikkelit on kahlattu läpi, enkä tilttaa mielestäni kovinkaan usein. Nyt otti vaan poikkeuksellisen koville. Voisin kylläkin lukasta noi artikkelit uusiksi ihan vaan kertauksen vuoksi. Taidanpa kattella myös noita videoita kun toi lontoo ei tuota ongelmia. : )