Suomenkielistä yksityisvalmennusta

• MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Yksityisvalmennus on erinomainen tapa edetä pokeriuralla kokeneen valmentajan ohjauksessa. Yksityissessioissa voitte paneutua juuri sinun pelisi ongelkohtiin ja pelin kokonaisvaltaiseen kehittämiseen matkalla kohti entistä parempaa pokerimenestystä.

Tästä ketjusta löydät PokerStrategy.comin Suomen yhteisöstä tuttujen valmentajien yksityisvalmennusilmoitukset.

Lisätietoja valmennuksista saat suoraan valmentajilta.

No Limit
      Zanfess

Shevtshenko

Omaha

Kyyberi
  • 3 replies
    • Zanfess
      Zanfess
      Bronze
      Terve kaikille!

Tarjoan yksityisvalmennusta NLHE-käteispeleihin NL2-NL50 tasoille. Valmennan sekä fullring- että 6max -pöytiä. Monet teistä voivat minut jo tunteakin, mutta uusille tuttavuuksille kerrottakoon, että olen pelannut pokeria n. viisi vuotta ja olen ollut mikro-/smallstakes pokerivalmentaja jo vuoden 2010 marraskuusta lähtien. Materiaaliani on ollut jatkuvasti nähtävillä Suomen PokerStrategyllä. Olen toiminut sekä livevalmentajana että videotuottajana. Yksityisvalmennuksia olen pitänyt freelance-valmennuksien ohessa jo yli kymmenelle asiakkaalle, joten yksityisasiakkaan palvelemisesta minulla on jo jonkinverran kokemusta. Palaute valmennettavilta on ollut todella positiivista.

Oppilailta edellytän suurta motivaatiota kehittymiseen. Omien virheiden kuuleminen ja esillenostaminen voi joillekin olla tosi vaikeaa, mutta se on edellytys kehittymiselle. Valmennukset pidetään siten, että oppilas ehtii valmennusten välissä saamaan hyvin volyymiä alle. Yleensä tämä tarkoittaa elämän omistavalle pienen tason pelaajalle viikon tai kahden väliä. Ideana tässä on siis se, että oppilas saa reilusti aikaa soveltaa valmennuksessa puhuttuja asioita käytäntöön.

Valmennuksia varten tarvitset mikrofonin, Skypen ja varmuuden vuoksi Teamviewerin. Yleensä sekä ääni että kuva tulee kätevimmin Skypen kautta, mutta joskus huonompien nettiyhteyksien vuoksi Skypen kautta on laitettu pelkkä ääni ja Teamviewerin kautta kuva. Aikataululliset asiat sovitaan jokaisen kanssa erikseen Skypen välityksellä. Pyydän huomioimaan että olen perheenisä ja aikatauluni ovat tiukat, mutta elävät.

Olen todella kunnianhimoinen yksityisvalmennusten suhteen, joten motivaatiota täältä päästä riittää. Haluan aidosti auttaa niitä ihmisiä joita valmennan ja parasta motivaatiota omalle uralle olen aina saanut valmennettavien positiivisista palautteista. Nautin valmentamisesta, mistä todisteena on jo kolmivuotinen ura pokerivalmentajana. Omat vahvuusalueet ovat syvän stäkin peli, turnin ja riverin päätökset, hudin statistiikan hyväksikäyttö ja punaisen käyrän nostaminen breakeveniin tai jopa plussalle.

Kuva: Heinäkuusta 2011 eteenpäin torstain livevalmennukset PokerStrategyllä.

Valmennusta voi ostaa joko paketeissa tai jatkuvana asiakassuhteena tuntiveloituksella.

Kolmen tunnin paketti on pienin mitä tarjoan ja sillä asiakas saa peruspalautteen pelistään ja paikkausta isoimpiin vuotoihin. Kymmenen tunnin paketilla pyritään jo tekemään pysyviä pelitapamuutoksia parempaan suuntaan ja mahdollisesti nostamaan tasoa. Jatkuva asiakassuhde tuntiveloituksella on ollut selkeästi suosituin vaihtoehto toistaiseksi. Tällöin asiakas voi esimerkiksi ostaa tunnin tai parin valmennuksen aina silloin kun oma peli ei ole kunnossa, itseluottamus horjuu tai haluaa vaikka hakea uusia linejä rutinoituneeseen peliin. Jatkuva asiakassuhde voi kestää jopa vuosia.

Hinnat:

:diamond: Kolmen tunnin paketti 99€ :diamond:
      :club: Kymmenen tunnin paketti 299€ :club:
      :heart: Jatkuva asiakassuhde 40€/h :heart:

Maksu aina session alussa etukäteen! Pakettien kohdalla koko paketin maksu suoritetaan ensimmäisen session alussa. Maksutavat ovat Skrill (vain dollareina), Pokerstars.eu tai pankkisiirto (rahat täytyy olla tilillä ennen ensimmäistä sessiota).

Jos mielenkiinto heräsi tai haluat kysyä lisäkysymyksiä, niin ota yhteyttä yhteisön puolella!
    • Shevtshenko
      Shevtshenko
      Platinum
      Moriesta,

Pidän tämän lyhyenä. Videoita näkee lontooksi täältä. Takana seitsemännumeroinen määrä nl200 hanskoja, kuusnumeroinen määrä nl400-nl1000 käsiä. Maksivaluet tarjoan nl50-200 harjoille, jotka haluaa kehittyä ja oppia ymmärtämään miksi sitä tiettyä nappia pitää painaa. Todennäköisesti siinä vaiheessa kun pelaat nl50+, tiedät jo mikä niistä kolmesta on se oikea nappi, mutta et välttämättä tiedä miksi.

Eka tunti 75€ (kokeilutunti), jonka jälkeen seuraavat tunnit 90€. Jos kysyttävää, privaviestiä täällä community toolin avulla tai lisää skypeen: Maene_
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Nyt on tarjolla yksityisvalmennusta Omahaan kenties netin parhaalla valuella. Hinta on $15/h ainakin vuoden loppuun asti.

MIKSI $15/h?

Kun aloin tarjoamaan yksityisvalmennusta vuoden 2012 syksyllä, halusin tarjota myös pienempien tasojen pelaajille mahdollisuuden yksityisvalmennukseen. Hintaa ei ole sen jälkeen nostettu ja näillä mennään tämän vuoden loppuun.

MINÄ

Ikää on kertynyt 35 vuotta ja pokeria olen pelannut vuodesta 2006. Olen toiminut PokerStrategy.comin Suomen yhteisön Omaha-valmentajana parin vuoden ajan ja valmennuskoordinaattorina vuoden päivät, ennen surullisen kuuluisaa Mustaa Keskiviikkoa. Pokerin ohella valmennan ja olen valmentanut sekä harrastajia, että huippu-urheilijoita yli 15 vuoden ajan. Olen myös työskennellyt opettajana lastentarhassa, joten koen että minulla on hyvät valmiudet ja työkalut sekä opettamiseen, että valmentamiseen. Tähän mennessä (marraskuu 2013) olen valmentanut yli 30 asiakasta ympäri maailmaa ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä valmennukseeni.

OMAT PELIT

Pääasiassa olen pelannut viime aikoina PLO25 ja PLO50 pelejä. Törmään usein kysymykseen, että miksi pelaan edelleen mikroja. Lyhyesti sanottuna aiemmin kun kävin päivätöissä, en kokenut mielekkääksi pyöritellä iltaisin isompia summia, kuin mitä tienasin päivätyössä. Tuo oli yksi mentaalipelin vuodoistani. Viimeisen vuoden ajan tilanne on ollut se, että kuukausittaiset käsimäärät ovat jääneet muiden kiireiden takia todella pieniksi. Enemmänkin olen panostanut tämän ajan mentaalipelin kehittämiseen, aiheina mm. aiemmin mainittu heikkous sekä tilttaamisen eri muodot ja niiden käsittely.

KENELLE

Olen antanut valmennusta aivan vasta-alkajille (pokerin perusteet), sekä myös high stakes -pelaajalle (keskustelu, mielipiteiden ja ajatusten vaihto). Suurin hyöty valmennuksista on kuitenkin pelaajille, joilla on pokerin perusteet selvillä, mutta Omaha tuottaa haasteita. Pelitasolla ei sinänsä ole väliä. Pystyn auttamaan paljonkin ajatusprosessin kehittämisessä, sekä yleisessä matemaattisessa puolessa.

METODIT

Ensimmäisessä sessiossa katsotaan yleensä asiakkaan kanssa hänen videoimaansa peliä, jolloin saan hyvän yleiskuvan hänen taidoistaan. Tästä eteenpäin vain mielikuvitus on rajana, mutta tässä yleisimmin käytetyt metodit:

- Videoidun pelin katsomista
      - Asiakas merkitsee käsiä, joissa ei ole varma ratkaisuista (ajatusprosessissa puutteita) ja käydään niitä läpi
      - Asiakas kerää käsiä tietystä spotista tai konseptista
      - Opetan esimerkkien ja luennoinnin keinoin jotain tiettyä asiaa tai konseptia
      - Matematiikan opettelua esimerkkien avulla
      - Databasen tarkastelua

VÄLINEET

Skype ja mikrofoni ovat välttämättömät. Lisäksi HEM tai PokerTracker olisi hyvä olla.

HINTA

Kuten sanottu, hinta on ainakin vuoden loppuun asti $15/h. 5h paketille hinta on $69.

Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä yksityisviestillä tai Skypellä (nikki: Kyyberi) niin voimme jutella enemmän.