atteeen HEM-kysymyksiä

• atteee
      atteee
      Bronze
      moro voitko kertoo vähä tarkemmin et miten vaik
      post flop aggression factorii ja wtsd when saw flop
      statseist sais jotaa irti elikkä mitä se mulle kertoo vastustajast ja miten suhtautua siihen ? vai onkse enemmän omanpelin tarkkailua varten T:onneton hud:in käyttäjä ;D
  • 5 replies
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Originally posted by atteee
      moro voitko kertoo vähä tarkemmin et miten vaik
      post flop aggression factorii ja wtsd when saw flop
      statseist sais jotaa irti elikkä mitä se mulle kertoo vastustajast ja miten suhtautua siihen ? vai onkse enemmän omanpelin tarkkailua varten T:onneton hud:in käyttäjä ;D
      Terve atteee! :)

Voidaan keskustella kyseisistä asioista myös tuolla Yleinen Pokerikeskustelu -ketjussa. :f_thumbsup:
    • atteee
      atteee
      Bronze
      tota tota :D oon aika onneton noitten foorumienki käytös en tiiä minne sinne heittäisin kysymyksen ilmoille et pystyt sie vaik siirtää nää viestit jonnee tai jotaa :D
    • 0O00O0
      0O00O0
      Gold
      Originally posted by atteee
      tota tota :D oon aika onneton noitten foorumienki käytös en tiiä minne sinne heittäisin kysymyksen ilmoille et pystyt sie vaik siirtää nää viestit jonnee tai jotaa :D
      Huomasin just, että mulla ei ainakaan oo mitään modeoikeuksia. Eli minä en ainakaan pysty siirtämään. Kopsaa tuo tekstis tosta aikasemmasta viestistäs ja tee siitä sitten uus ketju tonne Yleinen Pokerikeskustelu -alueelle, mistä Nutz vahingossa puhuu ketjuna, vaikka se ei ketju olekaan.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Siirsin omaan ketjuun Miksatin blogista (modet, täytyypä hoitaa nuo oikeudet kuntoon, ilmeisesti jotain häikkää vielä foorumisiirroksen jäljiltä).

AF käytän paljon arvioimaan vihun maksuhaluja ja bluffihaluja, sekä kykyä valuttaa. Yleensä passiivinen (AF esim. alle 2) ei valuta kovin kevyesti tai bluffaa paljon, kun taas aggressiivinen (AF vaikka yli 4) bluffaa paikan tullen ja/tai ei maksele paljon. Johtopäätösten teossa toki auttaa myös käsien näkeminen showdownissa. Ota myös huomioon, että taipumukset voivat hyvin vaihdella eri katujen välillä.

WTSD auttaa arvioimaan, kuinka kevyesti vihu on valmis menemään showdowniin. Esim. NL 6-maxissa kolmeakymppiä lähestyvä ja yli menevä on jo monesti aika löysä, eli lähtökohtaisesti tällainen vihu makselee ennemmin liikaa kuin kippaisi liikaa. Tähänkin arvoon kuitenkin vaikuttaa pelaajan oma ja peliseuran aggressiivisuus, sillä esim. aggro vihu painaa porukkaa itse pakkaan, mikä laskee WTSD-arvoa.
    • atteee
      atteee
      Bronze
      kiitos