Gala poker tilin varmistaminen

• JL99
      JL99
      Bronze
      Lähetin dokumentteja Gala pokerille mutta ne ei sit hyväksynyt niitä, mitä papereita ne haluu oikein nähä mistä toi osoite varmistetaan?, käykö tiliote kun mulla ei nyt laskujakaan ole ja täytyisi pankista sitten sen tiliotteenkin hakea jos se käy, ja näköjään ne haluu nähdä kokonaan henkilöllisyyskortin edestä ja takaa mitään suttaamatta, eli ei saa sutata sotun loppuosaa pois :( , onko sinne järkevää sit lähetellä henkkareista kopioita?, ja mun kortin kuva oli kuulemma liian pieni?, eikö ne osaa siellä sit zoomata sitä kuvaa, 24h pokerille kävi samat dokumentit mut tonne ei. :(
  • 12 replies
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      En osaa sanoa kelpaako tiliote mikäli haluavat varmistaa nimenomaan osoitteen. Kannattaa aspasta vielä selvittää. Kerrot sinne, että ei ole laskua mistä lähettää kuvaa, mutta tiliotteen saat vaikka verkosta nopeasti ja kätevästi mikäli sulla vain on verkkopankkitunnukset.

Mä olen ainakin lähettänyt pyydettäessä kuvan ajokortista mistä ei ole mitään sutattu, joten siinä tuskin on mitään hämminkiä. Jos taas pyytäisivät esim. kotiutuksen yhteydessä kuvaa pankkikortista ilman, että mitään saa sutata niin siihen en suostuisi. Ja tarkoititko, että koko kuva kortista oli liian pieni vai sun kuvasi siinä kortissa liian pieni? Omasta kokemuksesta voisin ainakin sanoa, että helposti kuva saattaa olla hieman liian epäselvä, jolloin se ei kelpaa joten ei auta kuin yrittää napata parempilaatuinen kuva.

Eiköhän se siitä selviä. Jos tulee lisää kysyttävää niin tänne vaan. :)
    • JL99
      JL99
      Bronze
      Joo mä en omista vieläkään verkkopankkitunnuksia, eikä tuolta OP:lta saanut tiliotettakaan missä osoite näkyis, eikä ne sitä pystynyt ite laittaa, ne kyllä ihmetteli et miksi mun pitäis jotain tiliotetta lähetellä ja ei suositellut sitä, ne varmaan luuli et mä lähettelen noita tietoja jollekkin mafialle :D , ja en osaa tosta kuvasta sit sanoo mitään, toi kuvan jonka mä otin ni se oli mielestäni ihan tarpeeksi tarkka, lähettelin kyllä sinne sähköpostia mutta se on saakelin hidas noitten asiakaspalvelu. :(
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Siis eikö pankista saa pyydettäessä paperista tiliotetta?

Kärsivällisyyttä vaan, eiköhän se siitä selviä. :) Ja selvitellään täällä yhdessä lisää jos tulee vielä ongelmia.
    • JL99
      JL99
      Bronze
      Niin saa sen jonka ne sit lähettää kuukausittain, mut mä en oo vaan sitä tilannut kun ei oo ollut tarvetta tiliotteille, kyllämä tiliotteen sain sieltä mutta huomasin kotona ettei siinä sit ollutkaan osoitetietoja joita kai ne sit tarvii, en sit tiedä.
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Tottakai pitää osoitteen näkyä jos sitä kerran on kysytty(?).
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Jos et millään muulla saa osoitettasi todistettua, niin luullakseni maistraatista voi hankkia todistuksen osoitteesta.
    • JL99
      JL99
      Bronze
      Niin olishan mulla maistraatista toi ote väestötietojärjestelmästä henkilö-ja perhesuhdetiedot lappu käyttötarkoitus perunkirjoitusta varten, tuli tuommoinen lappu jo aikaisemmin hankittuakun isäni löytyi kuolleena tammikuun puolella, mutta en kyllä tiedä että käykö maistraatin laput niille.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Otan osaa suruusi :/

Mutta niin, kyllä maistraatin todistuksen pitäisi kelvata, kun on kuitenkin viranomaisen toimittama.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Osoitteen todentamiseen käy myös tulostettu tiliote,josta on otettu vaikka valokuva (suoraan näytöltä otettu kuva ei kelpaa).
      Tässä muuten tuli mieleen että niillä on nykyään tilin varmentamisessa oltava korkeintaan 3kk vanhat dokumentit (vanhempia eivät siis hyväksy osoitteen tunnistamiseen) muuten paitsi tietysti henkkarit pitää vaan olla ajan tasalla.
    • JL99
      JL99
      Bronze
      Ei siis voi olla näin hankalaa tää tilin varmistus X( , nyt vasta oon tätä asiaa taas hoitanut, kaikki dokumentit oon lähettänyt joita vaadittiin, sitten kun ne olin lähettänyt niin ne pyysi sitten vielä henkilöllisyyskortin takapuolenkin kuvan lisäksi vaikka ne ei sitä aluksi pyytänyt, nyt pitäisi kaikki dokumentit olla ok mutta kun ne sulki minun tilini niin minulla oli silloin eri kotiosoite kun tuli muutettua niin nyt ne ei vielä sit suostu avaamaan mun tiliä vaan mun kai pitäisi avata sitten uusi tili kun en vielä ole tehnyt talletusta sinne, mitäköhän mä nyt sitten teen?, linkittääköhän ne sitten mun tilin tänne strategyyn jos avaan uuden tilin?, sairaan kauan kestää muutenkin saada vastauksia noitten asiakaspalvelusta. X(
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Jos he itse käskivät avata uuden tilin, niin tee se, mutta tee se Strategyn ohjeiden kautta ja ilmoita myös meidän asiakaspalveluumme tästä. Jos he voivat kuitenkin hoitaa Galalla sen osoitteenmuutoksen, niin helpommallahan siinä pääsisi.
    • JL99
      JL99
      Bronze
      Joo, mä yritin useaan otteeseen kysyä että voiko ne linkittää sen uuden tilin tänne strategyyn että sais noita pojoja mutta ne vaan lähetteli viestiä että avaa uusi tili eikä ne mitään kirjoittanut strategystä, ei ne siellä Galalla sitä osoitetta muuta näköjään, kai se on avattava uusi tili. :(