[Finnish Corner] HEM2:n HUD ja rush

• okkupoika
      okkupoika
      Bronze
      Eli kymysys koskee et miten saan hudin toimimaan kunnolla rushissa?

Importtaa kädet mut tulee niiku viiveellä näkyviin eli edellisen pöydän pelaajien tiedot näkyy eikä nykyisen pöydän.

Ja toinen kysymys kuuluu et miten saan sit kaikkiin 4 pöytään näkymään samat tiedot. kokeilin 2 pöytää mut toisessa ne tiedot ei päivittyny ollenkaan.

Kiitos jo valmiiks avusta
  • 18 replies
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      En osaa kyllä rushista sanoa oikein mitään, mutta katsotaan nyt ainakin, että perusasiat ovat kunnossa: pokerisofta ja HEM täytyy suorittaa järjestelmänvalvojana, niiden täytyy olla virustorjunnan ja palomuurin sallittujen ohjelmien listalla ja lisäksi kellonajat käsihistoriassa ja tietokoneella täytyy saada synkkaamaan.

Tarkista raporteista mitä kellonaikaa kädelle näytetään ja vertaa sitä tietokoneesi kelloon. Jos ei täsmää, niin säädä asetusta Site Time Adjustment (tjsp.), joka löytyy nykyään muistaakseni joko importin tai site options -valikon alta.
    • okkupoika
      okkupoika
      Bronze
      No nythän se ei enää importtaa yhtään kättä prkl... eikä toimi hudikaan

Edit. nyt toimii normi pöydissä muttei rushissa
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Täsmäävätkö ne raporttien kellonajat sen kanssa, milloin olet kädet oikeasti pelannut?
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Mulla ei toimi myöskään hud nopeassa pokerissa,tai toimii mutta se ei pysy perässä.Aika yleinen ongelma.

Olen seurannut tuota ja mulla ainakin olen todennut että syyllinen on HEM2 raskaus ja kone ei pysty pyörittämään sitä samalla tahdilla.Oma HUD päivittyy välillä mutta muuten on pöydissä ensimmäisten vihujen statsit ja luvut ei muutu minnekään.
    • gastou
      gastou
      Bronze
      Mul on täysin sama ongelma. En oo siis about vuoteen pelannu edes pokeria mut nyt vähän kokeillu ni saanu tapella ton hemin kanssa.

Normipöydissä näkyy ihan normaalisti mut sit Rushissa ei eka näkyny mitään ja nyt sain että ne näkyy mut pahasti viiveellä. Ei ennen ollu tota ongelmaa.

Koitin myös etsiä Hemin sivuilta jos ois joku päivitys tai neuvottu miten sais fiksattua mut ei löytyny mitään ainakaan toimivaa.

Onko joku saanu ton toimimaan?
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Originally posted by gastou
      Mul on täysin sama ongelma. En oo siis about vuoteen pelannu edes pokeria mut nyt vähän kokeillu ni saanu tapella ton hemin kanssa.

Normipöydissä näkyy ihan normaalisti mut sit Rushissa ei eka näkyny mitään ja nyt sain että ne näkyy mut pahasti viiveellä. Ei ennen ollu tota ongelmaa.

Koitin myös etsiä Hemin sivuilta jos ois joku päivitys tai neuvottu miten sais fiksattua mut ei löytyny mitään ainakaan toimivaa.

Onko joku saanu ton toimimaan?
      Tähän ei tahdo löytyä vastausta,olen kolunnut googlen kanssa tätä hommaa mut ei tunnu mistään löytyvän apua,ainakaan sellasta apua joka auttaisi...Taitaa olla vaan hem2 jo niin tehosyöppö koneelta että ei pysy perässä.Normaali hudikin muuttaa lukuja kovin hitaasti,mutta toimii sentään normaalisti.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      http://forums.holdemmanager.com/general-support/465492-pokerstars-zoom-hud-not-working.html

Tuolla nyt on jotain juttua...Pitänee perehtyä taas uudestaan tohon hommaan jospa saisi tuon toimimaan.
    • gastou
      gastou
      Bronze
      Kyl se mulla normipöydissä muuttaa statsit ihan reaaliajassa ja toimii muuten näppärästi.

Katoin active session open tables detected kohdassa niin normaalisti siinä näkyy monta kättä on pelattu missäkin avoinna olevassa pöydässä mut rushissa se luku pysyy kokoajan nollassa.
    • gastou
      gastou
      Bronze
      Pistin kunnon rage sähköpostin Hm2 supporttiin. Alkaa palaa käpy ton kanssa, oon tapellu sen kans nyt kauemmin ku pelannu pokeria ja ihan turhahan tota on pelaa ku iha hukas kokoajan ilman hudia.. En oo varmaan vuoteen pelannu ja nyt ois fiilistä mut kyl toi säätäminen ton hudin kans alkaa vituttaa ja koht kotiutan noiki hilut ja unohdan taas pokerin vähäks aikaa.

On se saatana vaikeeta tehä päivitys minkä lataamalla toi toimii, ei ole asiakkaan tehtävä alkaa tappelee jonku ohjelman kanssa ja miettimään et miksköhä ei toimi niinku luvattu.

Koitin Zoomia ja sama juttu sieläkin. Hm support sano et poista anti virus ohjelma koneelta, noh poistin ni heti alko valittaaa et kone on ilman suojausta blaablaalbaa.
    • Metafora92
      Metafora92
      Bronze
      Itsellä myös hm2 hud ja statsit sekoili knockkari sittareissa. Pokertrackerin ostin ja toistaiseksi en oo katunut. Varsinkin hud on omasta mielestäni pokertrackerissa parempi mitä hemissä. Notetracker oli ehkä hm2 vähän parempi.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Mä en kyllä poista antivirusohjelmaa tuon takia,pitäkööt tunkkinsa,tosin ei tota zoomia nyt niin paljon tule pelattuakaan...
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Kuulostaa aika oudolta tosiaan jos pitäis virusohjelma poistaa. Ei nyt kuitenkaan kannata tietoturvan kustannuksella leikkiä.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Uskon vakaasti että tämä johtuu vain koneen tehotomuudesta+hem2 raskaudesta.Mun kaverilla meinaa on sama viruksentorjuntaohjelma kuin mulla,suunnilleen samat asetuksetkin ja hänellä pyörii hyvin tuo.
      Tosin hänen kone on kohtuu tuore ja aika tykki laite.Mutta tästäkään ei voi olla ihan varma että onko se syy tuo...
    • gastou
      gastou
      Bronze
      Sain toimimaan :) Poistin tosiaan AVGn ja otin niiden suositteleman jonku microsoftin virusohjelman tilalle. Tein kyl varmaan 10 muutaki juttua ja en osaa sanoa mikä autto mut nyt pelittää kyl vihdoin.

Joten ei ole tehoista kiinni.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Virustorjunnan poistamisella ei missään nimessä tarkoiteta turvasta luopumista - sillä testataan johtuuko ongelma siitä ja tottakai tarkoituksena on silloinkin löytää tilalle sopiva ohjelma tai värkätä säädöt kuntoon.
    • gastou
      gastou
      Bronze
      Joo mut siin listauksessa minkä ne anto oli aikalailla kaikki antivirus ohjelmat mitä mä tiedän :D Ei ne ekaks kertonu mitään et asenna se microsoftin oma vaan sen ne kerto vasta myöhemmin.

Kannattaa kokeilla poistaa jos on Mcafee,AVG yms ja ladata toi microsoftin oma tilalle. Jos ei toimi siltikään niin supporttiin mailia
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Originally posted by gastou
      Sain toimimaan :) Poistin tosiaan AVGn ja otin niiden suositteleman jonku microsoftin virusohjelman tilalle. Tein kyl varmaan 10 muutaki juttua ja en osaa sanoa mikä autto mut nyt pelittää kyl vihdoin.

Joten ei ole tehoista kiinni.
      Siis riitti ihan AVG:n poisto.Oho,kaverilla se toimii avg:n kanssa,mulla myös se käytössä.
      Epäilin ensin tota joidenkin ohjelmien kanssa pakolista McAfee:ta.Mutta ei se ilmeisesti sitten ole se...

Voisin kyllä harkita myös AVG:n vaihtoa...Tai jos sen saisi jotenkin ohitettua tuo AVG..?
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      AVG:llä olen itsekin joskus aikanaan käyttänyt ja hyvin toimi. Muistathan, että HEMin, HEMin asennuskansiossa olevien muiden exe-tiedostojen (esim. hudfuncsapp) ja pokeriohjelmien täytyy olla virustorjunnan sallittujen ohjelmien listalla. AVG:llä sitä listaa hallitaan itse. En muista mistä se löytyy, mutta sen käyttö oli kyllä helppoa.