Deep stack

• pokerboy198229
      pokerboy198229
      Bronze
      Hallo iedereen.

Ik heb een tijdje goed gerund op S&G en heb gisterne daarom een shot genomen op full ring deep stack poker 0,25/0,50. Ik kwam met 250 bb in a game. Meeste handen gefold en toen kwam de volgende hand:

UTG (250BB) opent met 3x en ik heb in MP QQ. Ik besluit om alleen af te callen omdat dit de eerste hand gespeelde hand van UTG is. Hij kwam 20 geleden binnen en heeft tot nu toe geen enkele hand gespeelde.

BB (400BB) maakt een squueze naar 19,5BB. Hier gaat het om een LAG die zeer actief is. Ik vind wel dat qua squeeze als bluf is de 19,5BB veel te hoog is. Normal doen LAG types dit wel met een value hand. UTG calls en ik call ook.

Flop is 655 rainbouw. BB bets 19 BB's uit en UTG calls. BB kan hier zo laag betten om 2 redenen: hij mste de board en probeert zo goedkoop nog een kaart te zien of is hij ons aan het trappen. Daarom cal ik ook.

Turn is een 3. Beide checken naar mij toe. Er ligt een pot van ruim 112BB dus ik bet nu 55BB uit voor value. LAG folds en na een zeer lange tank zet UTG mij all in. Ik heb nog ruim 100 BB over in mijn stack. Moet ik de rest in zetten of folden? Wat zouden jullie doen?
  • 1 reply