6max video: UTG ja MP peliä

• Veini
      Veini
      Bronze
      innostuin tekemään videon jossa käsittelen UTG:n ja MP:n raise first in rangeja, sekä hivenen postfloppia. Näitä oletusrangeja suosittelen käyttämään etenkin smallstakes zoomeissa.

• 2 replies
    • l1pp1s
      l1pp1s
      Bronze
      Katselin videon läpi, yllättävän pitkä video näin nopeasti ja kyllähän tuossa paljon oli asiaakin sisällytettynä. Ranget tuli hyvin esille ja kyllä tuossa paljon on itsellä ajattelemista UTG/MP pelissä vaikka on tuntunut että nuo olisi helpoimpia positioita pelata, tosin en ole juuri pyrkinyt maximoimaan tuottoa noista positioista enkä juuri pohtinut niistä mitään kehitettävää. Nyt pyrin siirtämään oppeja omaan peliin ja kyllä tuossa taas löytyi lisää hyviä pointteja, esimerkkinä KQs käsi jonka itse pelaan autopilotilla todella usein miettimättä ja varmasti missaan todella paljon valueta. Hyvä video ja itse kyllä koen hyöydylliseksi, pakko katsoa video vielä uudestaan myöhemmin, kumminkin aika paljon asiaa ja luultavasti osa jää taka-alalle. Jos jonkinlaista kehitysideaa miettii, olisi hauska myös kuulla ajatusmaailmasta statsien osalta kun kumminkin statseja hudissa on aika paljon esillä ja suuriosa pelaamisesta perustuu statseihin. Eli jotain sen suuntaista mitä normaalisti tekee kun lähtee kättä pelaamaan katsotaan minkälainen vastustaja on ja millä statiikoilla tähän tulokseen päädytään. Tämä menee tosin aika paljon offtopicin puolelle ja tälläisessa videossa sotkisi vain ajatusta pois itse rangen ajattelusta kun lisäksi tulisi aika paljon kaikkea muuta. Joillekkin luultavasti nuo asiat taas on todella selkeitä eikä niistä välttämättä kovinkaan moni hyödy, mutta uskon silti eri pelaajilla olevan erillaisia lähtökohtia statiikkojen käyttöön ja mixaamiseen.

Hyvä video, kiitos vaivannäöstä! Videolla on selkeästi paneuduttu asiaan ja pyritty saamaan asiat siirrettyä selkeään muotoon jotta ne olisi helppo sisäistää. Tykkäsin itse tuosta equilapin käytöstä videon alussa josta kopioin ranget itselle josta niitä on helppo myös jatkossa pohtia.
    • patuxz
      patuxz
      Platinum
      Jep hyvä video.
      Tajusin vihdoin mitä tarkoittaa isolate "eristää paisti" :f_p:
      Hyvin myös otit huomioon vanhojen käsien bet sizing virheet. Maksimi valueta paisteilta!!