kirjat aloittelia

• mannny1234
      mannny1234
      Basic
      Tarvitsen siis apua kirjojen valinnassa. Olen vielä :) melko aloittelia ja olisi mukava saada vinkkejä. Pelaan siis holdem nl. Parasta olisi, jos kirjat löytyisivät esimerkiksi pdf netistä mutta olen valmis käyttämään rahaakin.

Olen tutustunut myös pokerstrategin noihin ilmaisiin juttuihin ja haluaisin myös kysyä tässä samalla mielipidettä kannattaako niistä maksaa, että saa lukea myös niitä suljettuja juttuja. Jos kannattaa maksaa niistä niin minkä tason kannattaisi maksaa??

(Laittakaapa linkkiä jos samanlaisia keskusteluja on jo ollut niin voi kai tämän sitten jotenkin poistaa) :D
  • 2 replies
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Moro mannny1234! :)

En osaa tässä nyt mitään hyviä NL käteisteksuun, mutta suosittelen hankkimaan vähintään tuon pronssitason, jotta saa sitten enemmän materiaalia itselleen auki. Ja senhän voi tehdä joko ostamalla korkeamman statuksen tai sitten ottamalla jonkin ilmaisen rahan tarjouksista. Sinällään suosittelisin ostamaan alkuun vaikka tuon hopeatason koska suomenkielistä materiaalia ei ole kovinkaan uutta hopeatasoa alemmille tasoille. Hopeatasolta sitten taatusti löytyy esim. todella hyviä suomenkielisiä videoita kokonaan nähtäväksi. :)

Suomenkieliset NL videot löytyvät täältä.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Itse en neuvoisi kirjoihin sijoittamaan, netistä saat hyvää materiaalia. Tosiaan tuo hopeataso on aika halpa ja sillä saat jo tosi paljon artikkeleita ja videoita. Aloittelijalle en missään nimessä suosittelisi korkeamman tason ostamista, vaan ensin kannattaa ottaa hopea ja opiskella ja harjoitella perusteita. :)