tabletti-kännykkä vastustajat

• mannny1234
      mannny1234
      Basic
      Pokerstarsilla siinä kuvan vieressä näkyy pelaako pelaaja kännykällä, tabletilla vai tietokoneella, jos oikein olen ymmärtänyt.

Siis kannattaako tämä ottaa huomioon pöytää valittaessa? Ja miten?

Laittakaa vaan linkkiä, jos jotain keskusteluu löytyy aiheesta.
  • 2 replies
    • Detrusitol
      Detrusitol
      Bronze
      Kun tabletti/kännykkämerkin näkee saa ainakin pomminvarmasti tietää seuraavaa:

1. Ei ole HUD:ia, luomuna siis vetää.
      2. Pelaa maksimissaa neljää pöytää, hyvin usein kuitenkin vain yksi pöytä
      3. Pelaamisympäristö normaalista poikkeava yleensä

Itse en niin kauheasti tykkää ajattelumallista, että mobiililaitteilla pelaava on automaattisesti paisti. Samaan hengenvetoon kuitenkin todettava, että olen vain muutaman säännöllisen tablettigrindaajan tavannut. Suurin osa tapauksista on helpompia vastustajia kuin normaali työpöytävastustajat. Merkin kuitenkin saa asetuksista piiloon, jos haluaa, joten täysin lineaarista päätelmää tästäkään ei voi vetää.

Kuitenkin jos pöydässä useampia mobiilipelaajia menen ehdottomasti sinne sekaan kuin menisin pelkkien työpöytägrindaajien viereen :)
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Tuo ei kyllä käsittääkseni lobbyssa näy vielä. Mutta peleissä mitä itse pelaan en ole nähnyt vielä yhtään hyvää puhelimella tai tabletilla pelaavaa. Järjestään huonoja pelaajia, joten on aina mukava nähdä se luurin tai tabletin kuva pöydässä. :)