Pokerstrategy start niet op

• Biznardian
      Biznardian
      Bronze
      Heeft iemand een oplossing voor PS wanneer deze blijft hangen en geen handen meer registreert ?

Ik moet dan de service stoppen en PS opnieuw starten wast soms kan helpen. Het gebeurd ook dat ik PS een keer of wat moet aanklikken voor die start.

Wie herkent dit en heef een oplossing ?
  • 2 replies
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Originally posted by Biznardian
      Has someone a solution for PS (is most likely PokerStrategy sidekick), because software is hanging and is not tracking hands on the moment?

I need to stop the service and starting PS over again. That worked sometimes.
      It happened also that I need to click on a window before PS starts.

Who recognize this and know an answer for mine problem?
      FYP. You’re on the moment on English PokerStrategy forum and I don’t know a solution for you and Sidekick support can’t read Dutch so far I know. That’s why I translated your post. If necessary I translate the solution in Dutch if you don’t understand English.
      (Je bevind je momenteel op de Engelse PokerStrategy forum en ik weet geen oplossing voor jouw en Sidekick support kan waarschijnlijk geen Nederlands verstaan. Daarom heb ik jouw post in het Engels vertaalt. Mocht het nodig zijn wil het antwoord in het Nederlands vertalen mocht je geen Engels verstaan.)
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      @mrk1988: I’m pretty sure it’s not about PokerStars, because in title of thread is ‘PokerStrategy is not starting.’
      (Had report about this)