Statusupgrade von Gold auf Platin

• Undervalue
      Undervalue
      Bronze
      Hey liebe Community, ich finde mich hier nicht so wirklich zurecht, kann also sein dass es dieses Topic schon gibt.
      Ich möchte einen Status kaufen bei euch, vorerst den Goldstatus, undzwar für ein Jahr.
      Ich bin mir aber nicht sicher ob mir der Content genügt und ob ich nicht eventuell lieber den Platinaccount nehmen soll.....kann man wenn man einen Goldaccount hat, für die Differenz zwischen Gold und Platin upgraden?
      Oder würde ich mein Geld verschwenden und müsste quasi beide Stati voll bezahlen?
  • 2 replies
    • Dadramel
      Dadramel
      Silver
      http://de.pokerstrategy.com/home/
    • tonypmm
      tonypmm
      Bronze
      I second OP's request to offer an upgrade to Platinum with a discount to those who have bought Gold but feel that it's not sufficient to them. OP requested that the discount be equal to the entire price of Gold ($19/month) so that only the difference between the prices of the statuses is payable; this is clearly not going to happen, but a $10-15 discount would be nice. (Ideally, there should be a discount on purchase of Platinum for those who have raked enough for Gold on a tracked account, but I'm biased :f_tongue: ; I have a feeling that this is not going to happen either :f_rolleyes: )