Poker is not dead! - Lerngruppe gesucht!!!

• PetPoker07
      PetPoker07
      Bronze
      Hallo Zusammen;) ,
      suche ein paar Leute für eine Lerngruppe. Ich selber spiele NL20SH/NL25SH Cash Game. Zur Zeit spiele ich häuptsächlich an Zoom Tischen, ab und zu aber auch an Regulären Tischen.
      Worum geht es in der Lerngruppe?
      Ziel der Lerngruppe soll es sein, Wissen auszutauschen, gemeinsam zu Lernen und über das gelernte zu diskutieren und schnell gemeinsam besser werden. Ebenso könnte ich mir gemeinsame Handanalysen/Session reviews sehr gut vorstellen...
      Außerdem bringt gemeinsames Lernen viel mehr Spaß:) ;) .

Am liebsten wäre mir eine längerfristige Zusammenarbeit mit ein paar anderen engagierten Pokerspielern.

Also, falls Du Motivation, Ehrgeiz und ungefähr das gleiche Limit (NL10-NL100) spielst, würde ich mich sehr freuen, wenn Du Dich meldest.

Meine Skype-Addresse lautet:
      san_francisco13
  • 1 reply
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Hello PetPoker07

Welcome on the English PokerStrategy forum :welcome:
      Originally posted by PetPoker07
      Hello everybody;) ,
      Find a few people for a study group. I myself play NL20SH / NL25SH cash game. Currently I play häuptsächlich on Zoom tables, from time to time but also to regular tables.
      What is in the learning group?
      The aim of the study group should be to exchange knowledge, together to discuss and learn about what they have learned and get better quickly together. I could just as common hand analysis / Session reviews very well imagine ...
      In addition, collaborative learning brings a lot more fun :) ;) .

I would prefer a longer-term collaboration with a few other dedicated poker players.

So, if you're playing motivation, ambition and about the same limit (NL10-NL100), I would be very happy if you get in touch.

My Skype address is:
      san_francisco13
      FYP. I have translate you’re German in English with Google translate. This way everyone can understand it. If you’re only interested in German speaking people it’s better if you use the German thread Poker is not dead! - Lerngruppe gesucht!!! only.

Best regards,
      SDK1987