Vegas 15.9.-25.9. 2016 anyone who wants to meet up there?

• Nigritia
      Nigritia
      Bronze
      Moin,

Ich und mein Kollege (formerly known as rifter) werden diesen Sep in Vegas sein und würden uns freuen, wenn man sich für diverse Action in Vegas treffen koennte. Für uns wird es ein gemischter Urlaub werden, d.h. es wird Poker, Party, Kulinarische Genüsse, Sport, Shoppen, Sightseeing (wenn man das so nennen kann), chillen etc. dabei sein. Einfach ne gute Zeit haben halt.
      Wir wohnen im Vdara.

Ich war zwischen 2007-2013 bei Pokerstrategy aktiv und hab mich damals von der Smallstackstrategy auf NL5 bis NL2k HU hochgearbeitet.
      Vielleicht kennen mich ja noch einige. Mittlerweile hab ich mein eigenens Business und mit dem Pokern aufgehört...
      Mein Kollege ist immer noch Pokerpro.

Jedenfalls würd ich mich freuen wenn sich paar leute melden, denn vieles macht mit mehr leuten auch mehr Spaß!
      Alter erstmal egal.
      Achja.....kein rumgenitte in Vegas pls :f_tongue:

Beste Grüße

Nigritia aka Stefan
  • 1 reply
    • Lazza61
      Lazza61
      Headadmin
      Headadmin
      Hey Nigritia,

I'll move this to our 'Intrnational Meeting Place' board where it will stay visible for longer.

Translated by GoogleTranslate

Hello,

I and my colleague (formerly known as rifter) will be this SEP Vegas and would appreciate if you could meet for various action in Vegas. For us it will be a mixed holiday, that is it is poker, party, culinary delights, sports, shopping, sightseeing (if you can call it that) chill, etc. to attend. Just a good time have held.
      We live in the Vdara.

I was between 2007-2013 actively at PokerStrategy and have then worked my way up from the smallest stack Strategy on NL5 until NL2k HU.
      Maybe some know me. Meanwhile, I've my business and eigenens stopped playing poker ...
      My colleague is still poker pro.

Anyway, I'd be glad if contact some people, because much makes more people more fun!
      Age first matter.
      Oh ..... no rumgenitte in Vegas pls
      Regards

Laz