Skip to forum
Thread of the Month...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Thread of the Month: jouw nominaties

30 Berichten
17 Gebruikers
0 Reactions
1,546 Bekeken
Arjon

PokerStrategy.com stelt maandelijks $50 beschikbaar voor de meeste leuke, interessante of creatieve thread.

Je kunt hier jouw nominaties voor de "Thread of the Month" indienen!

Dit zijn de voorwaarden:

• Actieve leden - Jouw kandidaat moet een actief lid zijn, die sinds de laatste poll met zijn of haar thread niet op enige wijze de forumregels en onze Terms & Conditions overtreden heeft. Beginners moeten tevens een volledig ingevuld profiel (naam en adresgegevens) bezitten.
  • Motivatie - Voorzie jouw nominatie van een korte motivatie, waarin je redenen noemt waarom jij vindt dat die specifieke thread genomineerd dient te worden.
  • Jezelf nomineren - Het is niet mogelijk jezelf te nomineren.
  • Jezelf uitsluiten - Een genomineerd lid heeft de mogelijkheid zich te laten uitsluiten van de verkiezing.
  • Medewerkers van PokerStrategy.com - Medewerkers en freelancers van PokerStrategy.com kunnen alleen genomineerd worden voor bijdrages die buiten hun gewone werkzaamheden vallen.

Maak hier jouw nominatie bekend. Veel succes en plezier alvast bij de verkiezing :)

29 replies
Arjon

Bump, laten we er even wat nominaties ingooien. Moet ik beginnen of gaat iemand anders het spits afbijten? :D

Benjike316

na regen komt zonneschijn. :D (voor de downswingers..)

Omdat het binnen BRM is gebeurd en omdat het gewoon sick is :D

sjengfred

Zal ik deze maar nomineren dan: Phuket loooong time

Omdat het een ultiem baller topic is waar we stiekem allemaal een beetje over dromen om ook ooit zoiets te kunnen doen. En omdat er nu al vette verhalen in staan + pics en dit er vast nog meer worden.

Moderator
pcbeem

Misschien niet de thread met grootste groep lezers maar wil hem toch nomineren. Vooral om het doorzettingsvermogen en goede vragen die worden gesteld. Merk dat algeriandude goed bezig is met proberen zijn spel te verbeteren en wil dit zo even belonen!!

algeriandude die de 45 mans aanpakt!

Rogier

wat hard aan je spel werken met je winrate en $ kan doen: solartjes eerste challenge (op sngs)

men eerste pokerchallenge

Sutra1981

Oorspronkelijk gepost door Rogier
wat hard aan je spel werken met je winrate en $ kan doen: solartjes eerste challenge (op sngs)

men eerste pokerchallenge

+1
logish omdat hij zo hard gaat dat ik mijn zus aanraad van hem nog even te houden :D

ps Benjike zijn link heeft andere naam maar is zelfde treath.

Huh, jouw zus is de vriendin van solartje? :P

Ik twijfel nog welke thread ik zal gaan nomineren. Misschien moet ik maar gewoon de stemronde afwachten. :P

Arjon

Bump, nog meer nominaties? :)

Sutra1981

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

Ik twijfel nog welke thread ik zal gaan nomineren. Misschien moet ik maar gewoon de stemronde afwachten. :P

Beter nog, ze zijn getrouwd :D... ja het is idd raar maar achter die nicknames zitten soms mensen met af en toe een leven buiten pokerstrategy :D :P

solartje

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

I rest my case :D

Oorspronkelijk gepost door Sutra1981
Beter nog, ze zijn getrouwd :D... ja het is idd raar maar achter die nicknames zitten soms mensen met af en toe een leven buiten pokerstrategy :D :P

OMG, teach me! :O _biggrin:

Oorspronkelijk gepost door solartje

I rest my case :D

Damn, you found my weak spot... I'm sold! :P

de verloedering van een 50+
Geen verdere uitleg nodig denk ik

Arjon

Bump!

Binnenkort gaan we beginnen met de stemming, dus mochten er nog nominaties zijn dan kun je die hier nog kwijt :)

Moderator
pcbeem

Even voor duidelijkheid, dit gaat toch nog over september??

Help Fredje aan zijn range

Edit*
Omdat ik dit een erg goed initiatief vind, waar imo veel te weinig respons op gegeven wordt.

Arjon

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Even voor duidelijkheid, dit gaat toch nog over september??

Over welke periode het gaat is inderdaad niet helemaal duidelijk geweest, maar voor het gemak houden we het volgende aan:

Alle tot nu toe gemaakte threads komen nog in aanmerking, we sluiten dan op 25 oktober en dan komt er een poll, zodat uiterlijk 30 oktober de 1e winnaar bekend is :)

Yoghi's en Caroline's klaagmuur

Omdat dit topic binnen na een week een meer views heeft dan mijn blog. Al zegt dat misschien meer over mijn blog.

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Misschien niet de thread met grootste groep lezers maar wil hem toch nomineren. Vooral om het doorzettingsvermogen en goede vragen die worden gesteld. Merk dat algeriandude goed bezig is met proberen zijn spel te verbeteren en wil dit zo even belonen!!

algeriandude die de 45 mans aanpakt!

thx beem! :P

Moderator
pcbeem

Ik post alleen maar wat ik merk en ik merk dat je door gerichte vragen probeert omhoog te komen en dat wil ik dan wel even belonen!!!