Skip to forum
Geef jouw feedback ...

Meldingen
Alles wissen

Maak jij gebruik van onze handbeoordelingen? Poll is created on okt 14, 2010

[Gesloten] Geef jouw feedback over onze handbeoordelingen

9 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
529 Bekeken
Arjon

Zoals je onlangs kon lezen in dit nieuwsbericht, hebben we ons team van handbeoordelaars vernieuwd. Op deze manier is het handbeoordelingsteam versterkt en hopen we jullie van nog betere en snellere handbeoordelingen te kunnen voorzien.

We zijn nu heel benieuwd naar jullie feedback over de handbeoordelingen. Zijn er inderdaad verbeteringen zichtbaar, of merk je weinig verschil in vergelijking met vroeger? Ben je tevreden met de handbeoordelingen, of zou je liever nieuwe veranderingen zien?

Ook als je algemene suggesties of ideeën hebt die het handbeoordelingssysteem kunnen verbeteren horen we dat graag!

Laat je mening achter in deze thread en discussieer met andere PokerStrategen over het handbeoordelingssysteem.

8 replies
Yoghi

Ik vind dat jullie niet meer moeten advertisen met "professionele handbeoordelaars" omdat de meesten helemaal geen professionals zijn.

Nivlem

Hey Yoghi, ik zie nergens professionele handbeoordelaars staan.

Yoghi

Ik zo 1,2,3 ook niet, maar weet wel dat dat gedaan wordt. Niet specifiek in dit geval, maar in het algemeen.

Nivlem

Er zijn dan ook wel professionele handbeoordelaars, vandaar dat het soms wel genoemd word. Bedankt voor je begrip in deze situatie.

Mvg,
Melvin

Yoghi

http://nl.pokerstrategy.com/poker-hand-evaluations/ staat wel professioneel en wordt de indruk gewekt dat ze dat allemaal zijn.

Nivlem

Op elke van die boards zijn dan ook professionele judges aanwezig. Mocht dit in jouw ogen misleidend of onduidelijk zijn, zou je naar de avatar van de handjudge kunnen kijken.

Ik ben blij dat het er is, maar zou wel eens wat meer willen dat er niet 1 beoordelaar, maar dat er gewoon standaard twee hun mening geven. Denk dat ze qua mening namelijk niet altijd er over eens zijn.

Head Admin
Lanfear81

Hey tobias,

Bedankt voor de feedback! Dit is zeker een goed punt en een discussie tussen de beoordelaars zal ook leiden tot meer discussie tussen leden. Dit zou dus zeker in sommige situaties een goede mogelijkheid zijn om meer inzicht te krijgen in het spel en waarom je bepaalde beslissingen maakt.

@Yoghi:
Niet alles draait om geld: :facepalm:

professioneel
1) Bekwaam 2) Beroepsmatig 3) Handwerkmatig 4) Vakkundig

Onze handjudges zijn bekwame leden, die op een goede, vriendelijke en behulpzame manier proberen andere mensen te helpen bij het ontwikkelen van en kritisch kijken naar hun spel.

Het klopt inderdaad dat zij het handjudgen niet als beroep doen, dus in die zin zijn het inderdaad geen professionals. Wat zij als beroep doen naast het judgen verschilt van persoon tot persoon.