Skip to forum
The Bankroll Challe...

Meldingen
Alles wissen

The Bankroll Challenge 2021 PecPokerNL98

18 Berichten
6 Gebruikers
2 Reactions
3,625 Bekeken
PecPokerNL98

Hallo allemaal ik ben weer terug en ga weer een poker blog proberen bij te houden en in dit geval kan je er ook nog geld mee winnen.
Als sommige weten heb ik hier al eens eerder een blog geprobeerd maar toch naar enige tijd geen motivatie meer om dit te doen, maar nu zit er nog een beetje een goed doel achter en ben ik meer gemotiveerd hier voor.

Ik ga proberen wekelijks te posten het zijn handen, gedachten, of rare situatie waar ik het fijne niet van weet.
Wederom speel ik op PS omdat dit gewoon de beste poker software is en met een beter rakeback aankondiging blijven we gewoon bij het oude vertrouwde.
Het speel uiteraard ook mee dat wij Nederlanders niet op elke pokersite mogen spelen en ik ben een SNG speler dus dit blijf ook als enige goede optie eigenlijk over.

Mijn start BR: 123.08 USD
Mijn doel voor de challenge: 1000 USD
Ik speel dus SNG's dit zijn wel de Single Table Turbo's en Hyper's.
De stake's die ik wil gaan spelen zijn de Fullring $1 turbo KO & 6Max $1 Hyper KO, als we snel naar de 150/200 USD gaan wil ik de $1,50 variant gaan spelen van beide deze zijn alleen geen KO's en mocht het slecht gaan gaan we gewoon een stapje terug naar de $0,50 Fullring turbo waar ik begin dit jaar veel op heb gewonnen. Zelf zal ik met 4 tafels beginnen en deze wil ik in loop van tijd gaan uitbreiden naar 8/9 wat beter op het beeld scherm past :f_p:

Zelf stel ik ook een maandelijks doel in om toch een beetje de punten te kunnen pakken.

Maandelijks doelstelling

Elke week posten
20 handen pakken om na te kijken
BR naar 150 USD
Zeker 6 tafels spelen

Als jullie nog vragen hebben over mijn blog stel ze gerust.
Voor de geïnteresseerde van de Challenge:
https://forums.pokerstrategy.com/forum/thread.php?postid=3255945#post3255945

Beantwoorden
Citeren
17 replies
Super Moderator
Zeezout

Nice! Welkom terug en veel succes!

Ik ga je volgen :)

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot

Mooi man! Heel veel succes!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Veel succes met deze uitdaging :gl:
Leuke extra avatar :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98

Goede avond,

Na 6 sessies deze week heb ik het niet winnend af kunnen sluiten, ik hou het ook bij het weer even in komen naar een lange tijd niet spelen. Waar ik van morgen lekker ging en bijna mijn verliezen weer had bij gehaald ging het vanmiddag en vanavond een stuk slechter, ik heb ook met mij zelf afgesproken dat ik niet meer dan 8 buy-ins per sessie wil verliezen. Al met al ben ik met $10,60 de boot in gegaan waar ik denk dat het nog slechter had gekund.

Ik ben wel van mening dat ik bij de Fullring games blijf voorlopig puur dat ik daar voor mijn break op heb gespeeld en wat aan gestudeerd heb (niet heel veel hoor). Maar ik wil het wel gaan oppakken weet alleen totaal niet waar ik het ga op zoeken dus goed tips zijn welkom.

Verder wat ik vergeten was is dat je KK beter kan folden op de bubble met medium stack als de big stack all in gaat. Dit is helaas ook wel vaker gebeurt en hier moet ik na gaan kijken. verder wil ik mijn bubble play verder verbeteren want ik heb momenteel best veel 4e plaatsen.

Nu de cijfertjes:

Start challenge: $123,08
Week 1: $112,48
Verlies van: $10,60
Games gespeeld: 100

Doel voor de volgende week:
Is de BR van 123,08 weer te behalen.
200 games te spelen.
En ik denk 2uur studie in te plannen standard per week.

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98

Week 2

Aan de begin van de week bleef het slechte resultaat nog een paar dagen door gaan meestal om het even gespeeld dat is wel positief als je het mij vraagt, maar nog zoveel dingen wat verbetert kan worden. Maar gelukkig dit weekend is het een stuk beter gegaan en kunnen we zelf een plusje schrijven in deze BR challenge. Ik was zeer blij met mijn spel maar ik moet ook zeggen dat het geluk nu ook wel mijn kant op viel er zijn handen geweest waar ik nu bij denk die had ik gewoon moeten verliezen. Maar ja als dat niet gebeurt wie ben ik dan om te gaan zeuren haha.

Ik heb wel een hand die ik graag wil bespreken:

Ik denk dat alles vrij standaard is, maar is het een call op de river of doe ik hier goed aan te folden. Ik had zo in mijn gedachten als ik hier fold heb ik nog steeds meer chips dan de 2 shorts stacks en weet ik zeker dat ik er nu niet uit vlieg tegen de big stack. of is het hier goed een turn bet te plaatsen om hem misschien nog van zijn hand te krijgen want hij kan hier best wel breed zijn bb defenden. Dan zal ik denken dat hij of iets van A9 , A4 heeft of een ander combi met een pair want als hij een pocket pair had gehad had hij wel een 3bet gedaan pre. En verder kan ik niet anders denken dat hij de straat riverd dat hij met een 8Ts is meegegaan of zoiets.

Nu de cijfertjes:

Week 2: $125,56
winst van: $2,48
Games gespeeld: 180

Doel van afgelopen week:
Is de BR van 123,08 weer te behalen. Dit is gelukt.
200 games te spelen. Dit is niet gelukt, het waren er maar 80.
En ik denk 2uur studie in te plannen standard per week. Ik heb maar 1 uur kunnen vinden om dit te doen.

Doel voor het aankomende week:
Is de BR van $135 te behalen.
100 games te spelen.
En 2uur studie in te plannen standard per week.

Verder wil ik nog vermelden dat ik aankomende week zeer waarschijnlijk de Exclusive poker challenge van stars bereik en daar nog eens $10 mee ophaal.
En dit geld ook voor de Starcoins die heb ik ook bijna genoeg om een $10 rake back in te dienen.
Dus zal eigenlijk het doel $155 worden maar je weet nooit hoe het loopt.

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98

Kleine update ik ga weer de $0,50 spelen dit ivm en niet elke keer gecalled worden voor de bounty in een all in situatie en de payouts zijn gewoon beter dan je een ko speelt. Dus ik ga nu deze stake grinden tot ik naar de $1,50 kan dan slaan we de $1 gewoon over.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot

Succes!

Beantwoorden
Citeren
GVR80

Dit is toch gewoon een snapcall :P

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98

De afgelopen week was het een hele grote up maar ook vrij snel een hele grote down waarbij ik helaas weer in het rood kom te staan. Ik heb niet het gevoel gehad dat ik slechte beslissing nam maar de kaarten liepen niet. Veel al carddead en dan moet je de late stage met weinig chips spelen en ook de marginale handen gaan spelen wat mij gewoon de das om heeft gedaan. Verder liep de AK heel slecht bij mij en werden al mijn lagere pairs wel verslagen door de AK. Ik heb de maandelijkse Challenge wel gehaald voor $10 maar deze zijn gelijk weer op gegaan in de losing streak helaas. ik heb mijn stars rewards nog niet kunnen halen maar deze gaan we aankomende week zeker halen. Ook kan in de Challenge nog een keer halen en dit proberen we ook zeker te doen.

Maar terzake.

Week 3: $118,37
verlies van: $4,71
Games gespeeld: 430

Doel van afgelopen week:
Is de BR van $135 te behalen. Dit is niet gelukt, helaas
100 games te spelen. Dit is gelukt, met 250 games totaal
En 2uur studie in te plannen standard per week. Dit is gelukt maar liefst 4 uur.

Doel voor aan komende week is het zelfde. Hier ga ik nu niet van afwijken.

Beantwoorden
Citeren
Super Moderator
Zeezout

Dit ging toch over de $0.50?

Hopelijk werkt het deze week beter. Je zou nog je spel wat onder de loep kunnen nemen om evt. aanpassingen te doen aan het spelersveld? Is maar een gedachte ...

Succes!

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98

ja ik ga proberen maar maximaal 1 reg aan tafel te krijgen want die zijn er wel veel. en neem even 2 dagen een break donderdag studiedag en vrijdag weer proberen.

Beantwoorden
Citeren
jova23

Veel succes ermee !!

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98

Week 4 is niet zo gegaan als ik wil. Ik ga het ook kort houden want weet niet wat ik moet zeggen.
Heb 3 dagen niet gespeeld en ben ook van plan om de woensdag en donderdag niet te spelen even tot rust komen.
Het is deze week weer niet goed gegaan niks gewonnen alleen maar verloren. Heb de bonussen ook nog niet gepakt maar daar draait het ook niet op we gaan gewoon rustig verder.

Nu de cijfertjes:

Week 4: $113,72
verlies van: $9,64
Games gespeeld: 501

Doel van afgelopen week:
Is de BR van $135 te behalen. Dit is niet gelukt, helaas
100 games te spelen. Dit is niet gelukt, met71 games totaal
En 2uur studie in te plannen standard per week. Dit is gelukt

Maandelijks doelstelling

Elke week posten. Dit is gelukt
20 handen pakken om na te kijken. Dit is niet gelukt
BR naar 150 USD. Dit is niet gelukt
Zeker 6 tafels spelen. Dit is gelukt

De doelstelling voor de maand en week blijven het zelfde.
En een vraag aan jullie wat het beste is, ik denk er over als ik onder de $100 kom weer cash games te spelen hier heb ik ook een course voor. Is dit verstandig om te doen of is het handiger om bij de SNGs te blijven.

Beantwoorden
Citeren
Super Moderator
Zeezout

Nja, moeilijk... 71 games is niet genoeg voor een goede beoordeling. Wel zou ik overwegen of 6 tafels niet teveel is wanneer je onder druk staat. Ik proef nogal wat spanning in je posts ...

Met een beperkte roll zou ik eerder voor kwaliteit dan kwantiteit gaan. Minder tafels = meer tijd voor beslissingen, reads en notes.

Het verdient natuurlijk niet snel, maar laten we wel wezen: nu verlies je ook geld en dat gaat dan ook sneller met 6 tafels.

Stapje terugdoen tot je echt comfortabel speelt en dan mss. weer wat opvoeren?

Succes!

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot

Ik sluit me geheel bij Zee aan. Blijf doen zoals je deed met minder tafels. En jut jezelf niet op. Lekker spelen met plezier.

Veel succes!

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98

nou de BRchallenge houd bij deze op door onze overheid ik stort het geld terug op mijn account en hoop op het beste. Ik denk dat we allemaal hopen op een snel verloop van de licenties. see u later

Beantwoorden
Citeren
Super Moderator
Zeezout

Jammer, maar weinig aan te doen, vrees ik. Kga zelf ook maar uitcashen en dan maar weer traden of zo.

Beantwoorden
Citeren