Hallo allemaal ik ben weer terug en ga weer een poker blog proberen bij te houden en in dit geval kan je er ook nog geld mee winnen.
Als sommige weten heb ik hier al eens eerder een blog geprobeerd maar toch naar enige tijd geen motivatie meer om dit te doen, maar nu zit er nog een beetje een goed doel achter en ben ik meer gemotiveerd hier voor.
Ik ga proberen wekelijks te posten het zijn handen, gedachten, of rare situatie waar ik het fijne niet van weet.
Wederom speel ik op PS omdat dit gewoon de beste poker software is en met een beter rakeback aankondiging blijven we gewoon bij het oude vertrouwde.
Het speel uiteraard ook mee dat wij Nederlanders niet op elke pokersite mogen spelen en ik ben een SNG speler dus dit blijf ook als enige goede optie eigenlijk over.
Mijn start BR: 123.08 USD
Mijn doel voor de challenge: 1000 USD
Ik speel dus SNG's dit zijn wel de Single Table Turbo's en Hyper's.
De stake's die ik wil gaan spelen zijn de Fullring $1 turbo KO & 6Max $1 Hyper KO, als we snel naar de 150/200 USD gaan wil ik de $1,50 variant gaan spelen van beide deze zijn alleen geen KO's en mocht het slecht gaan gaan we gewoon een stapje terug naar de $0,50 Fullring turbo waar ik begin dit jaar veel op heb gewonnen. Zelf zal ik met 4 tafels beginnen en deze wil ik in loop van tijd gaan uitbreiden naar 8/9 wat beter op het beeld scherm past ![]()
Zelf stel ik ook een maandelijks doel in om toch een beetje de punten te kunnen pakken.
Maandelijks doelstelling
Elke week posten
20 handen pakken om na te kijken
BR naar 150 USD
Zeker 6 tafels spelen
Als jullie nog vragen hebben over mijn blog stel ze gerust.
Voor de geïnteresseerde van de Challenge:
https://forums.pokerstrategy.com/forum/thread.php?postid=3255945#post3255945