Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Inmiddels weer een regelmatige speler geworden op nl25 op Unibet. In dit blog zal ik voornamelijk mijn progressie bijhouden en af en toe wat leuke handen gaan posten. Ik start dit blogje met een bankroll van rond de 550€/$. De bedoeling is om dit ongeveer te verviervoudigen. Dus het streven is om rond de 2500€ te gaan halen. Echter leuk doel maar niet realistisch. De variantie in dit spel is enorm en daarom kan ik mijn progressie niet af gaan meten aan een monetair doel.
Het volume doel zorgt er ook voor dat wanneer ik regelmatig nl25 speel ik gemakkelijk in de rakerace tussen plek 10 en 15 terecht kan komen. Voor wat additioneel geld. Qua challenge punten op unibet kan ik met wat regelmatig spelen gemakkelijk 100k punten per maand halen wat ook zorgt voor wat extra rakeback. De challenges begin ik wel geinig te vinden overigens. Behalve waardeloze avatars uiteraard.
Ben benieuwd naar mijn progressie.
Verder ben ik op dit moment bezig om de video bibliotheek van strategy aan het doornemen, helaas valt er op het platinum vlak weinig video's te bekijken maar de gouden sectie is gelukkig nog meer dan afdoende voor mij. Ben dan ook aardig op weg om de laatste series van Weazel te interpeteren en te begrijpen.
Daarnaast heb ik nog 2 old skool boeken die me de basis bijbrengen van exploitatief poker en combinatorics. Het is nog een hele kunst.
Verder valt me op dat de aanwas van nieuwe leden behoorlijk gestagneerd is hier. Ik zie wel wat nieuwe namen en de oude garde is grotendeels helemaal verdwenen. Toch jammer van zo'n forum. Het lijkt er dan ook op dat de enige manier om echt beter te worden is via zo'n stable in wat voor vorm dan ook, waar je knettershard voor betaald. Of dure prive coaching waar je nauwelijks waar voor je geld krijgt.