Hallo allemaal,
Jaren geleden had ik een Blog hier waar ik beschreef hoe ik begon met weinig en langzaam een ok MTT speler werd.
https://forums.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=33200
Begonnen met weinig, ver gekomen. Hoogtepunten waren een qualifier voor een Scottish Open waar ik 1 hand af was van een Iers toernooi package voor een live MTT met hoge prijzen.
En natuurlijk de grind voor Diamond status hier zodat ik mee mocht doen aan een prachtig Pokerstrategy event. Veel lol gehad met de Pros op deze site die dag ![]()
Door de regelgeving mn hele roll verloren op WH en lange tijd gestopt, nu toch weer begonnen, het kriebelt weer.
Als er leuke reacties komen zal ik hier weer meer gaan schrijven over de voortgang, zoals vroeger.
Ik ben begonnen bij GGpoker en heb voor 25 dollar gestort met de PS code. Ik heb de tickets gekozen als bonus ipv rakeback. Achteraf denk ik niet de beste keuze want ik moet nu al door hoepels springen om de daily goals te halen. Ze forceren je om games te spelen met hoge variantie zoals Allin or Fold en PLO.
Tot nu toe Vooral de tickets gebruikt voor AoF SNGs en de doelen gehaald. 3/3 op de honeymoon en 2e dag voltooid op de bonus, maar geen cashes.
300 Push of fold handen overleeft, met moeite, grootste hand vd dag was QQ vs JJ voor 12$. Helaas gerivered, daardoor wel een ticket in de loser freeroll morgen :P.
Aan het eind van de dag een MTT gestart, like the good old days :D, 2 dollar turbo. Ging best ok, paar goede folds, een goede call tegen een bluf en wat geluk. Uiteindelijk 14e geindigd van de 700 oid voor 10$. Genoeg om de verliezen van de dag goed te maken op de PLO en AoF tafeles voor de bonus.
Sta net boven mijn begin bedrag, op naar de volgende bonus dag. Hopelijk blijven de doelen haalbaar zodat ik over een paar weken wat leuke T$ kan halen.
Tot de volgende keer? ![]()
====
Begin Roll: $25
Doelen Maart:
[6/6] Dagelijkse bonus vrijspelen van de deposit bonus.
[V] Zilver op PS wanneer ik geverifieerd ben
[50/50] Roll opbouwen naar 50
Doelen April:
[25/30] Minimaal 25 vs 30 Dagelijkse Honeymoon doelen halen op GG (gemist: 5).
[100/100] Roll opbouwen naar 100
[500/500] Roll opbouwen naar 500
[52/100 ] 100 MTTs spelen (meer dan 90 man)
[11/15] Silver MTT&Cash videos kijken op PS / MTT videos kijken op andere media.
Doelen Mei:
[400/1000] Roll opbouwen naar 1000
[33/125 ] 125 MTTs spelen (meer dan 90 man)
[20/20] Silver MTT&Cash videos kijken op PS / MTT videos kijken op andere media.
[ ] Genoeg PS points verdienen voor Gold (wordt lastig op deze limieten)
Doelen lange termijn
[V] Spelen in de Global Million$ (1M garantueed) (Deze week, Ticket verdiend)
[V] Cashen in de Global Million$ (1M garantueed) ($43,75 in Bounty)
[V] Spelen in het PLO 250k GTD bounty toernooi
[V] Genoeg roll om stabiel $2-5 MTTs te spelen ($500+)
[ ] Cash boven de 1k
[ ] Kwalificeren voor een live toernooi pakket met hotel/vlucht (ik was er ooit 1 hand vanaf)
[ ] Coaching van een MTT PRO
[ ] Gestaked worden voor een groot toernooi.
======== Persoonlijke records in deze blog ======================
Grootste MTT ship: $3 Daily $15,55 16/685
Grootste $millions MTT ship inc. Bounty: Million$ Stage 1 $43,75 70/500
Grootste Bounty MTT ship + Bountys: $280.89 in prijzengeld en $64.73 in Bountys: $345.63
Roll Highscore: $512