Ga naar het forum
Constant Rijkenberg...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Constant Rijkenberg's verhaal

29 Berichten
17 Gebruikers
0 Reacties
2,201 Weergaven

Jaren heeft hij zijn mond gehouden maar vandaag heeft Rijkenberg zich uitgesproken over situatie rond zijn overwinning in de EPT San Remo. Vandaag in de Sp!ts valt het onderstaande item te lezen:

28 reacties
Pieter1960

Tja.

Timor83

Lol @ laatste zin. Dat is waarschijnlijk gewoon zo omdat niemand hem nog WIL backen ^^.

Oorspronkelijk gepost door Timor83
Lol @ laatste zin. Dat is waarschijnlijk gewoon zo omdat niemand hem nog WIL backen ^^.

Ik dacht ongeveer hetzelfde bij die laatste zin haha. Wie wil zo iemand nu nog backen :facepalm:.

marcelhermus

echt lol.

er zijn leugens verspreid, maar hoeveel hij verkocht heeft is prive :D

like anybody believes that.
hij heeft gewoon mensen te weinig terugbetaald. en mensen hebben het geaccepteerd omdat je anders niks krijgt.

lijkt me wel lachen om bij hem aan de tafel te zitten en dan constant lopen zieken over dat verhaal.
denk dat ie supersnel op tilt is ;)

Marple08

Hoe kun je in hemelsnaam boodschappen doen bij AH voor €50????

Ben altijd minsten het dubbele kwijt.

marcelhermus

4 kratjes bier kost ook wel veel natuurlijk.

bobm78

Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
4 kratjes bier kost ook wel veel natuurlijk.

Hoe weet jij wat marple als ontbijt neemt dagelijks?

marcelhermus

heb hem wel eens gezien en tsja ik maak graag voorbarige conclusies. :D

DonBartos

Hehe was toen wel mooi verhaal om te volgen. Veel uurtjes gespendeerd aan het lezen ervan toen de tijd. :D

Voor een weekje boodschappen zou ik bij de AH al gauw €80 kwijt zijn. Die mafketels gooien overal €0,50 bovenop omdat ze altijd 10 kassa's open hebben.

Het mooiste van het verhaal vind ik de titel: "Ook ik heb fouten gemaakt". Bij een fout denk je toch al gauw aan 100 bbs diep afstacken met een overpair. Je backers niet betalen is meer oplichten.

Betere titel: "Ook ik heb mensen opgelicht". Maar dan ga je ervan uit dat iedereen dit doet...

Hij speelde trouwens verschrikkelijk slecht dat toernooi.

marcelhermus

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere

volgens mij speelde hij gewoon zijn A-gme hoor. alleen worden wij daar niet vrolijk van.

ik ongeveer 60/70 euro per week. luiers incluus.
maar wel bij de lidl.
albert heijn kom ik niet meer. verdwaal ik altijd.

Supermoderator
Zeezout

Mwah.....

Ik weet niet wat er precies is gebeurd en zolang ik dat niet weet wil ik niemand afzeiken.

Anders ook niet trouwens :D

Als hij alles heeft geregeld vind ik dat hij nieuwe kansen mag krijgen.
Tenslotte maakt iedereen wel fouten.

Overigens heb ik jarenlang de boodschappen voor een heel gezin moeten doen voor 70 euro per week, dus mwah, 50. Per dag? per week?

Sjors777

ik snap ook echt niet hoe idioot je kan zijn door meer dan 100% te laten backen, en vervolgens te shippe ook.

tjongetjonge

Hij speelde niet slecht, hij was een manier aan het vinden om heel snel te busten, want hij wist wat er ging komen als hij het toernooi ging shippen, alleen de meest beroerde handen wist ie te winnen, en dat was z'n pech.

Blijft over dat het een scammer is, 162% verkopen :facepalm:

Oorspronkelijk gepost door tjongetjonge

Hij speelde niet slecht, hij was een manier aan het vinden om heel snel te busten, want hij wist wat er ging komen als hij het toernooi ging shippen, alleen de meest beroerde handen wist ie te winnen, en dat was z'n pech.

Ik weiger te geloven dat dit waar is. Dit om de simpele reden dat het haast onmogelijk is om niet uit een toernooi te vliegen als je dat echt wilt. Al wat je moet doen is weinig openen, veel overcallen en folden pre, en dan post op elke agressie folden. Maw als ik voor 162% had geboekt, speelde ik gewoon anoniem slecht en bustte ik leuk halfwege het toernooi.

bayleysa

Oorspronkelijk gepost door tjongetjonge

Ik weiger te geloven dat dit waar is. Dit om de simpele reden dat het haast onmogelijk is om niet uit een toernooi te vliegen als je dat echt wilt. Al wat je moet doen is weinig openen, veel overcallen en folden pre, en dan post op elke agressie folden. Maw als ik voor 162% had geboekt, speelde ik gewoon anoniem slecht en bustte ik leuk halfwege het toernooi.

Je moet je railers/investeerders natuurlijk ook nog kunnen uitleggen hoe het gebeurd.. Dat maakt het al wat lastiger

Als je voor 162% laat backen en hetzelfde moet uitbetalen bij winst dan ben je ook een mongool eerste klas. Dat betekent simpelweg dat je geld bij moet leggen bij winst.

Ik zou uberhaubt nooit iemand backen die niet zelf er geld bij legt. Investeerders zouden dat ook nooit doen bij een ondernemer die zelf niks inlegt. Dus over de intelligentie van de backers valt ook wat te zeggen.

Hij is trouwens constant rijk(enberg)!

samni

Carddead, 1 foute spot gekozen en dan de all-in gebust, pretty ez :P