Ik kon nergens een gelijkaardige topic terug vinden, maar het leek mij wel nuttig om er eentje aan te maken.
Dit is bedoeld voor mensen die hun spel nog wat willen bijschaven door samen met andere speler(s) een sessie te volgen. Met de hulp van Mikogo en Skype is het eenvoudig om dit voor elkaar te krijgen.
Er zijn nog een hele hoop leaks die je waarschijnlijk niet op zal merken door coachings te volgen of handen te posten, maar wel door iemand naar jouw spel te laten kijken.
Door zowel sessies van andere spelers te volgens als door spelers naar jouw spel te laten kijken kan je in korte tijd een hoop bij leren.
Ook de sessies zelfs lijken mij zeker +EV want door samen na te denken over bepaalde handen ga je zeker betere beslissingen nemen dan alleen.
Eventueel kan je ook met mensen afspreken om samen 'private' coachings te nemen, omdat het zo al een stuk goedkoper wordt.
Dus voor de mensen die geïnteresseerd zijn: Post hier even je Skype/msn adres en zet er bij welke variant en limiet je momenteel speelt zodat andere mensen contact kunnen opnemen.
Ik zou graag eens zo een sweat sessie houden met andere NL10 FR spelers (NL25 mag ook).
Hier een mooi overzicht:
Last updated: 27-08-2009; 12:42
©caroline29632