Skip to forum
Sweat sessie topic

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Sweat sessie topic

143 Berichten
62 Gebruikers
0 Reactions
11.3 K Bekeken
Fladdermouse

Ik kon nergens een gelijkaardige topic terug vinden, maar het leek mij wel nuttig om er eentje aan te maken.

Dit is bedoeld voor mensen die hun spel nog wat willen bijschaven door samen met andere speler(s) een sessie te volgen. Met de hulp van Mikogo en Skype is het eenvoudig om dit voor elkaar te krijgen.
Er zijn nog een hele hoop leaks die je waarschijnlijk niet op zal merken door coachings te volgen of handen te posten, maar wel door iemand naar jouw spel te laten kijken.
Door zowel sessies van andere spelers te volgens als door spelers naar jouw spel te laten kijken kan je in korte tijd een hoop bij leren.
Ook de sessies zelfs lijken mij zeker +EV want door samen na te denken over bepaalde handen ga je zeker betere beslissingen nemen dan alleen.
Eventueel kan je ook met mensen afspreken om samen 'private' coachings te nemen, omdat het zo al een stuk goedkoper wordt.

Dus voor de mensen die geïnteresseerd zijn: Post hier even je Skype/msn adres en zet er bij welke variant en limiet je momenteel speelt zodat andere mensen contact kunnen opnemen.

Ik zou graag eens zo een sweat sessie houden met andere NL10 FR spelers (NL25 mag ook).

Hier een mooi overzicht:

Last updated: 27-08-2009; 12:42
©caroline29632

142 replies

Oorspronkelijk gepost door Fladdermouse

Eventueel kan je ook met mensen afspreken om samen 'private' coachings te nemen, omdat het zo al een stuk goedkoper wordt.

kosten private coachings geld ?

caroline29632

Oorspronkelijk gepost door Rienk
kosten private coachings geld ?

Voor niets gaat de zon op :P

On topic: Lijkt me inderdaad heel leerrijk.

Ik speel wel SSS op NL25. Dus als een andere SSSer dit leest :) ...

-> skype: Caroline29632

btw: zoals je denk ik al weet speel ik ook NL10 FR NL, heb dan wel nog geen skype acc. maar die is altijd te maken

ik heb zeker intresse in een sweat sessie, vooral omdat jij ook NL10 FR speelt lijkt dit me goed om kleine leaks bij elkaar weg te halen

rienk_leereveld@hotmail.com

ben echt slecht in spreekwoorden ^^, dus beter ja of nee ;P

Fladdermouse

Oorspronkelijk gepost door Rienk

ben echt slecht in spreekwoorden ^^, dus beter ja of nee ;P

De coachings die PokerStrategy aanbied op vaste tijdstippen in de week zijn gratis. Soms kan je je ook gratis aanmelden voor zo een public private coaching.
Als je extra coachings wil zodat een coach meer in detail naar jou spel kan kijken, moet je daarvoor een vergoeding betalen. Het bedrag hiervoor hangt af van de coach en de limiet dat je speelt.

Een heel goede thread dit! Samen aan je spel werken is leuk en ook nog eens superleerzaam voor iedereen die meedoet!

Ik denk dan ook dat je hiermee goede resultaten zult gaan behalen!

Succes _cool:

krikke482

leuk id fladder :)
wil wel graag hieraan medoen, BSS NL50 SH @ FT is my game :P

speel ook nl 10 FR, iemand die op partypoker speelt? heb wel nog geen skype

superjunk

Goed idee !
Ik speel 2nl SH, en wil graag een x een sweat sessie met iemand doen.. :P

50NLFR hier...... :)

Arjon

Goeie thread!

Ik speel op dit moment vaak SSS NL25 op stars op SSS NL10 op Fulltilt.
Ben binnenkort op vakantie en als ik terugben wil ik me op de SnG wereld gaan storten. Ben altijd in voor sweat sessies, skype me maar!

Mooie thread. Maakt natuurlijk niet zo heel veel uit wie waar speelt als je via mikogo met 1 iemand meespeelt die 4 tafels open heeft staan, kun je elke keer weer iemand anders laten spelen. En als je het met z'n allen doet hoeft het niets te kosten lijkt mij?

Ik speel zelf SnG's van 5$..

msn: basdekok87@hotmail.com

Thormtos91

NLHE $11 FR SnG's op partypoker

edit: speed

krikke482

wanneer gaan we de woorden in de praktijk omzetten? :P
mijn stem gaat uit naar NL SH cashgames, limiet maar weinig uit zolang het maar volgens BRM is :)
mss wil iemand vanavond, ik heb in alle geval wel tijd, iemand volgen of met mij meekijken kieze maar :P

superjunk

Hey krikke, ik wil wel vanavond wel eens met je meekijken :)
Ik speel zelf 2nl SH volgens het BRM =)

krikke482

is goed, voeg me maar toe op skype. heb je ook een mic?
voor de geintresseerde zal ik de mikogo id ook hier posten

krikke482

superjunk is me aan het volgen, spijtig genoeg zonder voice
mikogo: 815-281-189
speel NL10, join me @skype ook mee te zeveren over de handjes :)

Joenaes

Als er iemand tijd te veel heeft kan ie mss alles in een tabelletje zetten :D

Limiet+variant, skype ed. dan kan je als je een sweat wil doen, direct de juist mensen contacteren

Edit: NL200 FR en NL100SH

en mss ga ik binnekort terug wat sngs oppikke:P, zal $16-$27 worden dan

caroline29632

I am bored. Kzal da ff fixen. :P