Hallo allemaal,
Het leek mij toch maar eens tijd om mezelf voor te stellen, aangezien ik al enkele maanden (lees: 2 of 3 hehe) hier rondneus.
Mijn verhaal is nogal een achtbaan dus hou je vast:
ik ben rond mei dit jaar begonnen met poker. Ik had hiervoor uberhaupt nooit gepokerd. Maar goed, ik begon op pokerstars en stortte hier mijn allereerste pokerdollars op. Dit waren er 50 om precies te zijn; ik had nog niet gehoord van pokerstrategy dus ze kwamen uit eigen zak.
Nou mijn eerste keer aan een online pokertafel.. om maar even samen te vatten was rampzalig; het was zo op. Ok, opnieuw 50 dollar erop gezet. Nou de dollars stroomden binnen hoor, terwijl ik soms niet eens wist wat ik deed. Geloof het of niet: binnen de 48 uurs limit zat ik aan de 3k. Ik moest nog een ochtendje wachten om het uit te laten betalen..
Maar nee hoor, ik had alles al weer weggegooid op de hoogste limits hehe.
Nou dat was me een begin van mijn pokercarriere. Dit moest ik anders aan gaan pakken.. Nou dat was nog niet zo gemakkelijk aangezien ik toen al gewend was om potten van 500 dollar te pakken.
Zo verstreken de maanden en nog steeds lukt het me niet om een solide bankroll management aan te houden (tot mijn eigen grote ergernis). Ik kan overigens wel stellen dat ik behoorlijk veel over poker ben gaan weten. Veel gebruik gemaakt van allerlei sites, waaronder pokerstrategy. Hierdoor zijn mijn skills aanzienlijk gegroeid en heb ik het spel vaak wel door.
Tegenwoordig speel ik op Full Tilt aan de 6max sh tafeltjes met blinds variërend van 0,10/0,25 tot 1/2. Inderdaad zonder goede bankroll. Het gaat met ups en downs (vaak meer downs) maar goed.
Dit is een beetje een (warrig) beeld van mijn pokerlife.
Ohja ik ben 19 jaar en kom uit Wijchen ( naast Nijmegen )
Ps. Vandaag zag ik dat ik nog aardig hoog geranked sta in de nederlandse top 100 qua pokerstrategypoints