el oh elrioaments
Hmz, ben je er wel of niet blij mee dat je online identiteit wordt vrijgegeven in de comments?
Was moeilijk te vermijden lijkt me....
Speelt 40 tafels tegelijkertijd zei die sit&go's van 50 dollar tot 2k. Zou er in Barcelona bij zijn, eens kijken of we hem voor de camera kunnen krijgen daar.
Lijkt me een beetje overdreven, niet?
Oorspronkelijk gepost door eruk
Hmz, ben je er wel of niet blij mee dat je online identiteit wordt vrijgegeven in de comments?
fucking idioten.
Ik vermijd overal mn naam in combi met mn nickname neer te zetten en dan zet ene Rayb mn nick samen met naam erin.
AUB ALS JE DIT LEEST, VERWIJDER DIE POST PLZ
wss deed je het niet met opzet maar verwijder die post plz
Oorspronkelijk gepost door Pinowww
Hmz, ben je er wel of niet blij mee dat je online identiteit wordt vrijgegeven in de comments?fucking idioten.
Ik vermijd overal mn naam in combi met mn nickname neer te zetten en dan zet ene Rayb mn nick samen met naam erin.
We weten toch allemaal je echte naam: Rene van Kampen.
Edit: een paar weken vakantie en gelijk alweer goud. Tsss
Ah wel Sunday I am back again.
Oorspronkelijk gepost door Knien12
Hmz, ben je er wel of niet blij mee dat je online identiteit wordt vrijgegeven in de comments?fucking idioten.
We weten toch allemaal je echte naam: Rene van Kampen.
Edit: een paar weken vakantie en gelijk alweer goud. Tsss
Ah wel Sunday I am back again.
die Rayb van $%#%nîews.nl ben ik dus niet
btw speel sindskort 1 jaar
Dacht ik ook! Ik heb alvast zijn nick niet vermeld
de post is er nog steeds.... Zou iemand met een account op die site kunnen verzoeken om die post te verwijderen? Bij voorbaat hartelijk bedankt als iemand dat wil doen
Welke site? Zal ik ze een vriendelijk doch dringend mailtje sturen met het verzoek om je nick te verwijderen. En verrek regels, gewoon een link graag.
En anders mail je het volgende zelf maar.
Geachte heer/mevrouw,
In het volgende artikel/forum post (link naar het artikel) worden mijn echte naam als ook mijn online nickname genoemd, hiervoor heb ik geen toestemming verleend. Daar ik zeer op mijn privacy ben gesteld, zou ik graag zien dat u zo snel mogelijk mijn nickname verwijderd uit het reeds eerder genoemde artikel/forum post.
Met vriendelijke groet,
Bla bla bla
Sorry.
Lees het nu net.
Wilde mn post editen alleen hij is al weg.
Alleen staat er nu een verkeerde quote van ene Raymond2001 oid waar mijn tekst nog in staat.
Hey Pinowww,
Beetje late reactie, maar al die successen van je de laatste tijd beginnen mij nu ook steeds meer op te vallen haha ![]()
Vond het wel eens tijd worden om je ergens mee te gaan feliciteren.
Nou gefeliciteerd dan met je eerste live cash bij de Summer Classics, quite impressive
!
Volgen vast nog veel meer mooie resultaten, tot later
Ja wat moet ik nog zeggen de resultaten spreken voor zich! Gefeliciteerd en goed gedaan zeg. En nu die bracelet.
Begrijpelijk, staat nu echter hier ook een nieuwsitem over jij die de FT haalt met nickname en al in de titel. Dit is ook te zien voor mensen die niet eens ingelogt zijn.
ja alecos maar het is alleen zen nickname he niet alle 2 te samen enkel de nickname is geen probleem maar niet gecombineerd.
BTW Pinowww wat ga je in barcelona doen wat is er daar te doen?
Mss moet even de PS.nl nieuwsdienst Pinowwws blog maar even lezen. Net wat Pinowww niet wil dat een (andere) site schrijft, gaat ze hier wel doen... ![]()
@hierboven: de belastingdienst moet maar even de plaats van 'Pinowww' vergelijken met de naam die prijkt uitslag van het toernooi. Google doet de rest...
ja true dragon maar je moet ,ze het ook niet gewoon in hun hande schuiven he.
En anders moe je al in een ander land gaan wonen
live poker sucks ballen.. Zo traag en te fishy, wat natuurlijk mooi is als alles goed gaat, maar extra irritant is als het de andere kant op gaat.....