Ga naar het forum
Bananen te koop

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Bananen te koop

614 Berichten
68 Gebruikers
0 Reacties
15.8 K Weergaven

Ik wil ook robbiecoaching dan!!!!!!!!!!!!! :D

iamthedanger

Oké, ik run ook wel een beetje beter dan afgelopen dagen moet ik zeggen, en ik ben niet 12 tafels aan het bonusgrinden maar me aan het concentreren op mn spel sindsdien, maar toch, die dikke kan wel iets!

RobbieV

ik ben niet dik :(

WPTRay

Hmz..

Oorspronkelijk gepost door RobbieV

Rob wordt constant klein gemaakt!! Is niet liev hoor! Rob is geen vis en is niet dik... (of wel?)

Nice grafiek dude!

EliasVeritas

Mja khad net hetzelfde na die coaching van hasenbraten.
Tis echt zo'n boost voor je spel, je zelfvertrouwen en je honger om te leren.

Gewoon toevallige timing van upswing imo.

iamthedanger

Laat die jongen nou even in de illusie man :(

Tuurlijk is dit het effect van een upswing! Maar ik had nooit zo'n stijgende lijn gehad als ik de coaching niet gevolgd had, ik ben door de coaching nl. weer gaan 4tablen ipv 9 tablen, waardoor ik meer op mn spel ben gaan letten en vooral ook op de tegenstanders, en ben me meer bewust geworden van mn sterke en zwakke punten. Indirect is dit dus deels het werk van Robbie, ook moet ik zeggen dat ik een paar handen anders gespeeld heb en hierdoor meer value heb weten te halen dan gewoonlijk, ook door de coaching.

Dus niet meteen zo he Sonic... :D

iamthedanger

Ok, nu is het mss wel even genoeg geweest, maar ik ben gewoon BLIJ ja, BLIJ, mag ik?

Dit is wel een dikke brag, maar mag ook wel met zo'n winst in zo'n korte tijd. Keep up the good work!

viewer88

wow nice run :D

als ik jou 100$ geef kan jij er dan meer van maken? :D
sick brag

Rogier

Oorspronkelijk gepost door ajfonso

Oorspronkelijk gepost door RobbieV

Rob wordt constant klein gemaakt!! Is niet liev hoor! Rob is geen vis en is niet dik... (of wel?)

Nice grafiek dude!

hijs wel asociaal groot(2 meter denk)

iamthedanger

NL100 gaat heel lekker, alleen uiteindelijk geen winst uitgehaald ongeveer, 2x shot gewaagd @ NL200, en meteen boem alles gaat mis :(

NL100 graph:

NL200 graph:

Ik heb vaker op NL200 gespeeld, en toen ging het gewoon prima en nu word ik gewoon keihard geraped elke keer als ik het probeer :(.

iamthedanger

Kerst was leuk, maar niet voor mijn roll. Laatste tijd gaat het weer wat minder, voornamelijk omdat ik NL200 blijf proberen te beaten maar het gewoon niet wil.
Ik zit eraan te denken NL200 over te slaan oid en gewoon x dagen op NL100 blijven grinden want dit is niet erg goed voor mijn zelfvertrouwen.

Keep you updated!

Joshua

Marple08

man wat zit je nou te pokeren in London? Ga uit!

Mijn NL200 (SSS) was ook een drama en het erge was dat de negatieve variance mee oversloeg naar de 100NL :D

Roodbaars1986

oi... ach gewoon lekker op NL100 blijven runnen voorlopig.

dat ligt je lekker stabiel aan de grafiek te zien ;).

Wat is het allemaal met Robbie en ze dikte atm... volgens mij is die gewoon boomlang.. (altijd al geweest though (althans op de middelbare school was die ook al gigantisch..)

iamthedanger

UPDATE:

Deel bankroll op stars -> ik ga weer tracked spelen (ja Robbie, eindelijk hoef je er niet meer over te fantaseren en schreeuwend wakker te worden als het dan toch weer een droom blijkt te zijn geweest).

Ik ga mensen coachen, te weten: HoofdVogel, Ruleza, en TimothyVdP1. Dit om te kijken of ik hier [x] geschikt voor ben, en als me dit bevalt ik het vaker zal doen.

Verder heb ik maandag een groot essay dat ik moet inleveren, woensdag een tentamen.. dat wordt ff bikkelen met nieuwjaar ertussendoor.

Groeten,

Joshua

p.s: Robbie is inderdaad niet dik.

iamthedanger

Lieve Pokerstars,

Daar ben ik weer, met je nieuwe layout vind ik het erg fijn om met je te spelen, nu kunnen we samen tracked spelen en is iedereen blij, hopelijk kan ik ook je hogere VIP levels bereiken zodat er ook nog eens wat leuke bonussen voor me bijzitten.

Ik zal hier even het bewijs van onze prille liefde posten, ik hoop dat we deze samenwerking nog lang kunnen voortzetten.

Kus,

Joshua

marcelhermus

nu wel tracked.

eerst niet dan?