Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL100SH AQ oop vs 2

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
300 Bekeken

$0.5/$1 No Limit Holdem
5 players
Converted at weaktight.com

Stacks:
Hero ($277.77)
CO ($212.78)
BTN ($134.97)
SB ($141.22)
BB ($63.45)

Pre-flop: ($1.50, 5 players) Hero is UTG A:spade: Q:diamond:
Hero raises to $4, CO calls $4, BTN calls $4, 2 folds

Flop: T:diamond: A:diamond: 2:club: ($13.50, 3 players)
Hero checks, CO bets $8, BTN folds, Hero raises to $25, CO goes all-in $200.78, HERO?

Villain heeft een 3bet van 11 over 150 handen dus ik verwacht dat hij TT en AK wel 3bet
voor de rest is hij 19/13/3 dus coldcallt hij wel een hoop Ax handen volgens mij

Ik denk dat zelf uitbetten niet veel zin heeft hier maar moet ik de flop gewoon callen ipv cr?

enige handen die me verslaan zijn 22/A2 en AT moet ik die massive overbet callen?
vind het wel raar want hij gebruikt hier massive foldequity waardoor het een beetje raar (ongeloofwaardig) overkomt
indien hij een FD heeft heb ik nog een redraw naar de Qhi (als hij geen Kd heeft)

groeten

4 replies
Rogier

ik tubofold hier ;x

Oorspronkelijk gepost door Rogier
ik tubofold hier ;x

ja ik ook :D
en voor 100bb?
en welke line neem jij?

Rogier

cbet hier normaal ipv tricky te gaan worden en daardoor mezelf in spots brengen waar ik me niet lekker voel

Timor83

Een check/raise met TPGK voor 200BB OOP is a big nono, zeker met initiatief preflop. Ik denk dat je zelf ook wel al aanvoelt waarom: je hand is goed maar niet goed genoeg om voor 200BB stacks te gaan spelen. Bovendien jaag je alle Ax-handen weg die je anders eventueel met een turnbet mee kan nemen naar valuetown. Speel de hand simpel en cbet gewoon. Een 3-bet van 11 over 150 handen wil niks zeggen, hij kan gewoon kaarten gekregen hebben.

Instafold tegen zijn overpush. Je kan hier mss wel de beste hand folden, maar stel jezelf de vraag of je enkel op die gedachte kan steunen om met TPGK een call van 44% equity te maken voor een dergelijke grote pot. Indien je geen goede read hebt dat Villain een complete maniac is kan je dit onmogelijk callen.