Beste Pokerstrategy leden!
Zoals er in dit nieuwsbericht te lezen valt, is deze week de opgave voor de Battle of the Donkeys opnieuw onderverdeeld in 2 delen.
Hoe kan je een backdeal winnen?
5 backdeals worden weggegeven aan members die deze week hun eerste forum post plaatsen. Om een van deze backdeals te winnen plaats je vanaf vandaag tot en met zondag je eerste forumpost en post je ook in deze thread dat je kans wil maken op een backdeal! De 5 mensen die als eerste in deze thread posten en deze week hun eerste forumpost deden krijgen een backdeal!
EN
5 backdeals zijn zoals elke week gekoppeld aan een opgave en die is deze week:
Verzin een nieuwe forum signature voor mij. Een forum signature komt overal onderaan je forumposts te staan. Ik ben de mijne een beetje beu geworden maar heb geen inspiratie voor een nieuwe. Help me daarom deze week een nieuwe te bedenken. Je mag meerdere inzendingen doen dus SPAM de hele thread maar vol. De 5 leukste inzendingen krijgen een backdeal en de winnaar komt in m'n signature te staan.
Hier alvast wat ideetjes:
- Een sterke quote van een pokerspeler of over poker.
- Een stukje uit een film of uit een liedje dat niet rechtstreeks met poker heeft te maken maar er wel kan op slaan (zoals m'n vorige signature).
- Een slogan voor de NL community voor een show off op de andere forums.
- Iets dat iets zegt over mij is natuurlijk ook goed bv: EliasVeritas, de spammende forumposter!
- Of een quote uit een film of liedje die op mij slaat misschien, geen idee...
- ...
Zoals je ziet, mijn inspiratie is ver onder 0 dus hopelijk kunnen jullie me wat helpen. Veel plezier!
De deadline voor beide opdrachten is zondag 30/11 om 12:00 en om 14:00 worden alle winnaars bekend gemaakt. Daarna dien je voor 17:00 je deelname te bevestigen in deze thread en dan wordt het geld voor de backdeal vanzelf over gemaakt. Voor meer informatie over de BOTD kan je in dit nieuwsbericht terecht.
Veel succes en hopelijk tot zondagavond!