Skip to forum
Wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen

Wat vind jij van onze Poker Glossary? Poll is created on nov 27, 2008

[Gesloten] Wekelijkse Ledenpoll: De Glossary

16 Berichten
14 Gebruikers
0 Reactions
1,653 Bekeken
RobbieV

Wat vindt jij van onze Glossary? Moeten we deze vertalen of niet? Je kunt daar deze week over stemmen. Misschien vind je de poker glossary helemaal niet nuttig. Of maak je daar toch stiekem wel eens gebruik van? Heb jij zelf wel eens iets opgezocht in de glossary?

15 replies
Spaarvarken1

Glossary? Geloof dat ik er nog nooit gekeken heb....

marcelhermus

alles staat al in het engels toch?

maar lijkt me onzinnig. een strategie artikel is heel andere koek. je mist soms hele essentiele dingen in een verhaal als het niet je eigen taal is.

die 6 woorden kun je nog wel snappen lijkt me.

Ok, dit klinkt misschien stom, maar ik zou gewoon het woord "glossary" veranderen. Maak er "begrippenlijst" van oid. Mijn TAF wilde wat dingen opzoeken, vooral termen en afkortingen uit de artikelen, en kon de verklaring van die begrippen nergens vinden. Ik vind persoonlijk glossary ook een beetje een raar woord voor een nederlands forum... sterker nog, mijn spellingschecker die nu op NL staat heeft er een rood kringeltje onder gezet.

Yoghi

Ben ik wel met je eens Nick :)

En mijn woordenboek zet onder alles wel een kringeltje lijkt het :D (ook onder kringeltje)

EliasVeritas

Nooit in gekeken, en ik betwijfel of ik dat ooit ga doen.....

Marple08

Heb er wel eens in gekeken, maar meer uit nieuwsgierigheid. Glossary is inderdaad niet Nederlands, dan zou het glossarium moeten zijn :D

Ik ga geen punt geven, omdat ik het te moeilijk vind, voor mij persoonlijk heeft ie nul waarde, maar misschien voor de absolute beginner is het onmisbaar. Dat moeten zij beslissen.

Heya,

Ik had het naar glossary veranderd (het was woordenboek), bij gebrek aan een beter woord. Het probleem zat m erin dat met de community tab het woord "woordenboek" te lang was.

Hebben jullie daar suggesties voor?

Groeten,
Leo

Qastorimon

Termen?

MCRaia

"Begrippen" is ook duidelijk, glossary is idd geen Nederlands, glossarium wel, maar dat is vast te lang ;-)

Yoghi

Begrippen is het beste denk ik

GroteArie

Wat mij betreft hoeft het niet vertaald te worden, maar ik zal het anders gaan noemen, niet GLOSSARY, maar begrippen of termen. Zoals andere al gemeld hebben.

MCRaia

Mooi dat het nu "Begrippen" is, maar ernaast staat op de ene pagina Staff en op de andere Crew.
Lijkt me ook beter te vervangen door bijv. Mensen of Team

Super Moderator
Zeezout

Ik mis een keuze-optie: Heb hem in het begin wel gebruikt en had hem graag vertaald gelezen, maar nu kijk ik er niet meer in....

Maarten84

Pokertermen lijkt me nog het meest logische... 'Begrippen' vind ik nogal abstract.