Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL50 66 float

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
549 Weergaven
MCRaia

Titan Poker Sondrio 0.25/0.50, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button Hero ($48.85)
SB ($10.25)
BB ($49.60)
UTG ($41.10)
UTG+1 ($53.70)
MP ($8.75)
MP ($24.75)
CO-1 ($74.45)
CO CO ($53.60)

Preflop: Hero is on the Button with 6 :diamond: 6 :heart:
5 folds, CO raises to 2, Hero calls 2, 2 folds.

Flop (4.75) 2 :heart: Q :club: 5 :spade:
CO bets 4, Hero calls 4.

Turn (12.75) 9 :diamond:
CO checks, Hero bets 7, 1 fold

Villain is tight. Geen verdere stats, maar lijkt relatief vaak op te geven postflop. Wel meestal standaard C-bet.

Goed zo?

5 reacties
marcelhermus

vind de cbet wat groot om te moeten callen.
vind de flop niet heel lekker voor jou hand.
maar als de villain snel opgeeft kun je hier zeker zo spelen, misschien is dan een reraise beter. maar vind dit altijd tricky spots.

HoofdVogel

ik zou ook gewoon folden op de flop om het mezelf gemakkelijk te maken

Qastorimon

CBet is idd wat groot, maar ik vind dit een prima board om iemand te floaten die veel Cbet.

MCRaia

Tja, ik fold ze gewoon (te) vaak.
En bij deze tegenstanders wist ik ietsie meer.

En alleen maar betten/raisen bij een hit, maakt je wel erg makkelijk leesbaar. Al vermoed ik dat het op dit level nog wel kan. Merk dat ik zelf ook moeite heb om meer over tegenstanders te zien dan limp-gedrag, callen van PFR en c-bet flop gedrag.

Toevallig is deel van net geposte handen kleine pocket pairs. Heb er ook een post in strategie forum over gemaakt, Misschien moet ik deze handen daar ook nog toevoegen.

Het idee is goed, maar ik vind de cbet inderdaad wat groot om te gaan callen. Niet voor die ene dollar ofzo, maar het maakt de prijs van uw float op de turn gewoon wat duurder.

Ge hebt gelijk qua leesbaarheid, maar op deze limiet let niemand echt goed op hoe ge speelt postflop. Ze hebben misschien hier en daar wel hun trackerprogrammatjes, maar ze kunnen enkel preflop een beetje degelijk lezen imo.