Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL100SH monsterdraw 3way in 3betpot

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
212 Bekeken

$0.5/$1 No Limit Holdem
6 players
Converted at weaktight.com

Stacks:
UTG ($27.61)
UTG+1 ($206.10)
Hero (CO) ($103.61)
BTN ($101.00)
SB ($100.11)
BB ($23.40)

Pre-flop: ($1.50, 6 players) Hero is CO T:heart: 9:heart:
1 fold, UTG+1 calls $1, Hero raises to $4.50, BTN raises to $12, 2 folds, UTG+1 calls $11, Hero calls $7.50

Flop: 6:heart: 7:club: 5:heart: ($37.50, 3 players)
UTG+1 checks, Hero bets $22, BTN calls $22, UTG+1 calls $22

Turn: 3:spade: ($103.50, 3 players)
UTG+1 checks, Hero goes all-in $69.61, BTN folds, UTG+1 calls $69.61

River: J:club: ($242.72, 2 players)

Final Pot: $242.72

standaard?
of passiever spelen? evt c/r flop?
turn goed as played?

groeten

4 replies

Dit is denk ik niet de juiste hand.....

marcelhermus

lastige hand.

het complexe komt door de preflop actie. villain 3bet en je hebt een coldcaller. dus je krijgt aardige odds om te callen.

flop vind ik goed, en ik denk dat je allin gaat als dat moet?

turn is jammer dat je niet in positie zit op beiden anders had ik een gratis kaart genomen.

voor de allin als een check is beide wat te zeggen denk ik.
allin geeft je goede implied als je hit en geen van beide villains op een betere flushdraw zitten.

met een check denk ik dat je nog wel eens een freecard zou kunnen krijgen. button toont niet superveel sterkte op de flop meer en ik zie hem dan ook niet standaard een bet maken als jij checkt.

ik kom weer even terug op wat ik zei. :D
ik checkraise hier de turn voor maximum value of een free card.
button kan nu namelijk nog raisen, gaat de sb dan ook mee heb je een monsterpot.
checkt de button heb je gewoon een gratis river.

Rogier

ik c/r de flop liever, met mn drawhand vind ik t niet erg als de btn bet en een caller(utg+1) krijgt :P.

ik snap absoluut niet waarom je flop donkbet terwijl je 12 outs hebt

Timor83

Ik vind de preflop call te marginaal voor 100BB en een hand waar je niet in positie zal zitten. Ik fold dit. Je krijgt idd weliswaar 4:1 odds maar het probleem is dat je heel vaak zal moeten check/folden en weinig plays zal kunnen maken. Met een PP vind ik een preflopcall voor setvalue ok omdat je makkelijk fit or fold kan spelen op de flop, maar met een sc is het toch nog een ander verhaal.

Hier heb je het geluk dat je een monsterdraw flopt, maar vaak genoeg zal je, als je al een draw maakt, een naked OESD of flushdraw hebben, waardoor je eigenlijk op fold equity moet kunnen rekenen om een check/raise (wat in deze situatie overigens absoluut de standaard line is) echt profitabel te maken. Donken heeft als nadeel dat de turn lastige beslissingen geeft (zoals nu) en ik niet denk dat je multiway voldoende fold equity hebt om te gaan semibluffen. In deze situatie hoop je eigenlijk dat button bet en UTG eventueel callt om dan daarover te gaan pushen, zodanig dat er zoveel dood geld in de pot zit dat het ook meer +EV is dan een donkbet. Wordt er doorgecheckt dan is dat op zich geen slecht resultaat want je hebt heel wat outs.