Skip to forum
Public Private Coac...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Public Private Coaching: Timor83 [Inschrijvingen open tot 01/03]

58 Berichten
24 Gebruikers
0 Reactions
6,366 Bekeken
Timor83

Hallo,

Zoals jullie misschien al gehoord hebben gaan binnenkort de coachings van start onder een nieuw format, namelijk een public private coaching. Ik weet nog niet precies wanneer ik aan de beurt ben (kan volgende week, kan later), maar in ieder geval zoek ik nog een student die dit met mij wil doen.
Het is geen principe van "wie het eerst komt, eerst maalt". Diegene die me de beste motivatie kan geven in dit topic waarom ik hem(/haar?) moet kiezen, krijgt de coaching. De enige voorwaarden waaraan je moet voldoen zijn:

- Je speelt NL50-200
- Bij voorkeur shorthanded, maar mag ook full ring.
- Je hebt een microfoon

That's it :D

Wanneer je specifieke leaks/onderwerpen wil bespreken kan dat natuurlijk zeker, laat dit gewoon even van tevoren weten op Skype (ID: timor83_).

!! Alle reacties en motivaties graag in DIT topic: Public Private Coaching !! (deze post wordt namelijk over het gehele forum gespamd door Robbie :D)

Groeten,

Timor

57 replies
zazizo

Ik speel 100NL, het liefst shorthanded en ik heb een microfoon.
En ik wil lichter gaan 3betten.
Ik speel zonder stats, kweet niet of dat een probleem is.

MCRaia

Ik speel nu al weer enige tijd op NL50 en ben op zoek naar wegen om m'n spel te evalueren en vervolgens te verbeteren.

Via FL (tot en met 0,5/1) ben ik nu terecht gekomen op NL50. Bankroll €1300. Meestal nog FR, maar meer en meer SH.

Ik wil graag beter gebruik gaan maken van stats.

Toen ik met stats begon (Elephant) daalden op NL20 m'n winsten drastisch.
Nu liep het een hele tijd lekker op NL50 en van de opbrengsten heb ik naast de kerstcadeau's ook HoldemManager aangeschaft (via PS.de Shop).

Ik speel met een beperkte HUD enkel de belangrijkste stats en jawel, de winnings dalen als een trein...

Ik heb zelf - maar dan op andere vlakken - aardig wat ervaring met lesgeven, workshops voor professionals en begeleiding van anderen en kan je daarom ook helpen met een evaluatie van je coaching.

Mark

Ik spel NL100 at the moment, heb wel examens tot en met de 28e januari :)

Ik vind van mezelf dat ik goed (maar zeker niet perfect) ABC speel en stats wel degelijk goed kan gebruiken maar zou wat meer LAG willen gaan spelen en squeeze spots opzoeken enzo

ik wil ook beter worden in 3bet pots en daar spots zoeken voor te 2nd barrelen/bluffen, floaten in positie,...

micro enzo dat is allemaal in orde :)

groeten

Rogier

ik speel 100nl/200nl fullring, echter zou ik graag 6max coaching willen(nl100 ofzo).
Dit met de reden dat ik denk dat ik te vaak geen idee heb hoe ik een hand moet spelen in t geval ik geen initiatief heb. Ook, omdat ze zo weinig voorkomen op 100nl FR, heb ik te weinig ervaring in 3bet pots en weet ik dat hier leaks heb.

Pinowww

kies mij, of anders......

Ik speel 50NL en 100NL en ben best goed in het spelen van LAG en TAG afhangend per tafel. Ik weet hoe ik moet 3-betten, flatcallen en weet ook wanneer ik moet 4-betten.

Ik ken goede cbet 2nd barrel boards en weet wanneer ik moet checkraisenm donkbetten of moet floaten.

Ik wil iets meer te weten komen over gameflow en hoe je op hogere limieten winnend kunt spelen door gameflow te beoordelen en vanuit daar een beslissing te maken. Het ABC spel krijg begin ik steeds meer te masteren. Ik merk dat ik steeds meer in de buurt ervan kom maar het zou helpen met een public private coaching.

Nog een argument is dat ik maar bronze ben en ik eigenlijk alles in mijn eentje moet doen kwa leren. Het gaat opzich goed maar ik vind het jammer dat ik geen video's kan kijken of advanced coachings kan volgen.

Dit zou DE manier zijn om iets extras bij te spijkeren.

groeten,

Jonas

Ik heb microfoon en alles

zazizo

Lol timothy, er komt 1 opmerking over de grootte van je penis en nu wil je LAG leren spelen? :)

Oorspronkelijk gepost door zazizo
Lol timothy, er komt 1 opmerking over de grote van je penis en nu wil je LAG leren spelen? :)
whahaha
nee
mijn penis is groot genoeg ;)
ik heb het gewoon nog nooit gedaan en ik merk dat ik het heel leuk en interessant vind :)

groeten

HoofdVogel

LOL @ post hierboven :rolleyes: :P :tongue:

Ik heb nu een jaar Full Ring gespeeld en ben de laatste dagen half/half overgestapt op SH.
Ik heb dus nog veel te leren op SH en speel nu NL50SH/FR (bankroll voor NL100)

MCRaia

Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1

mijn penis is groot genoeg ;)
ik heb het gewoon nog nooit gedaan en ik merk dat ik het heel leuk en interessant vind :)

Zo zo... dus jij denkt dat ie groot genoeg?
Genoeg boekjes gelezen en filmpies gezien??

Verkeerde forum hoor: ga naar mijn-eerste-keer.nl en lees alles over hoe het moet!

Enne, de grote doet er niet toe, het gaat erom wat je er mee doet , net als met je handen...

en je bankroll?

Ik zou ook wel een PPC willen. Op het moment speel ik voor onze HU4ROLLZ uitdaging NL25, maar ook NL50 is geen probleem wat betreft BRM.

Het liefst speel ik SH en de voornaamste reden om een PPC te nemen is om beter te worden in het maken van spelerspecifieke reads en het aanpassen van je speelstijl tegen verschillende soorten tegenstanders op verschillende straten. Door het vele spelen van SSS merk ik dat dit het meest onderontwikkelde deel is wat betreft het spelen met een grotere stack. Uitgebreidere motivatie staat in mn post in onze HU4ROLLZ thread.

Groeten,
Leo

EliasVeritas
Timor83

Ik ook, heb er nog nooit een gegeven...wordt een spannend en intiem moment dus ;)

Lol, that sounds dirty :D

Anyway, inschrijvingen nog open tot zondagnamiddag 15:00. Daarna maak ik een keuze en deze grasshopper zal maandag om 19:00 met mij de coaching mogen doen.

RobbieV

rofl!

Leuk dat er zoveel mensen geïnteresseerd zijn. Krijgen we straks allemaal highrollers.

MCRaia

Zou dat ff vervelend zijn zeg...
Wordt tafelselectie wel erg belangrijk... ;-)

HoofdVogel

Oorspronkelijk gepost door Timor83
Anyway, inschrijvingen nog open tot zondagnamiddag 15:00. Daarna maak ik een keuze en deze grasshopper zal maandag om 19:00 met mij de coaching mogen doen.

Ik kan maandagavond niet :(
ik houd mijn inschrijving dus onder voorbehoud..

Timor83

Ik heb mn keuze gemaakt. Deze was niet zo makkelijk, maar ik heb uiteindelijk gekozen voor:

MCRaia

Ik wou namelijk als eerste lid niet kiezen voor een PS-medewerker om elke zweem van vriendjespolitiek meteen de kop in te drukken. Zodoende was de keuzemogelijkheid al beperkt. Volgende keer kies ik weer iemand anders en tot die tijd zijn de inschrijvingen uiteraard opnieuw open.

Rogier

goeie keus ;) zal proberen de coaching bij te wonen. wanneer wordt deze gegeven?