Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL100SH sb vs bu met history

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
270 Bekeken

$0.5/$1 No Limit Holdem
4 players
Converted at weaktight.com

Stacks:
CO ($34.04)
BTN ($390.13)
Hero (SB) ($118.52)
BB ($21.68)

Pre-flop: ($1.50, 4 players) Hero is SB 6♠ 6♦
1 fold, BTN raises to $3, Hero raises to $13, 1 fold, BTN calls $10

Flop: J♣ 2♦ 5♠ ($27, 2 players)
Hero bets $14, BTN calls $14

Turn: 2♣ ($55, 2 players)
Hero bets $33, BTN calls $33

River: K♣ ($121, 2 players)
Hero checks, BTN bets $60, Hero folds

Final Pot: $181

BTN wins $179 ( won +$59 )
Hero lost -$60

Ok, dus ik had de speler al een shitload ge3bet denk elke orbit wel een keer.
hij stackte me enkele orbits ervoor toen hij mijn 3bet oop callde met KK en dan checkraise/call op 742ss tegen mijn KJss, paar handen daarvoor had hij me al is gecheckraist in een 3betpot
Ik denk dat dit een goeie speler is die dus wel kan folden of een PP vasthebben dat hij door een 2nd barrel wel fold
op de river hit ook nog is de backdoorflush en die overcard dus denk niet dat hij hier ooit slechter gaat betten of een hand in een bluff gaat verandere

goed zo?
of opgeven na de flop?

groeten

4 replies
HoofdVogel

die K op river is wel mooi op te 3barrelen vind ik, zoniet kan hij nu wel gemakkelijk een K representeren

ik vind de 2 wel niet mooi om op te 2ndbarrelen, dus ik zou turn checken en river halfpotbetten

ik zou hier ook niet 2nd barrelen

Rogier

i hate

Timor83

Als je hem al een shitload ge3bet hebt zou ik niet 3-betten met 66 maar folden of callen afhankelijk van hij agressief hij postflop is.

De second barrel op de turn vind ik niet goed: de 2 is een zeer slechte kaart omdat het jouw range niet verbetert en zijn range in zijn ogen niets verslechterd is. True, hij kan floaten (evt. met A-high) op de flop maar over het algemeen spelen spelers straightforward in 3bet pots dus zijn range is hier toch vaker een made hand, en aangezien zo goed als alle made hands je verslaan zou ik opgeven. Zeker gezien je geschiedenis denk ik niet dat hij een second barrel veel respect zal geven en bovendien blijkt uit het verleden ook dat hij perfect in staat is om te flatten preflop met monsters.

Zoals gespeeld kan je eventueel een 3rd barrel proberen op de river. In principe is de 3rd barrel een betere play zoals gespeeld dan de second barrel op de turn. Vraag is of je veel folds zal krijgen, en gezien de geschiedenis tussen jullie vrees ik er een beetje voor: TT+ fold hij denk ik nooit. Ik zou eerder opgeven.