Ga naar het forum
Jullie ideeën en we...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Jullie ideeën en wensen voor de nieuwe Video sectie

8 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
1,045 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Wat zijn jullie wensen en ideeën met betrekking tot de video sectie?
Wat zou je graag veranderd zien, heb je verbeteringen of mis je specifieke dingen in deze sectie? Laat het ons weten, zodat wij weten wat jullie willen zien.

7 reacties

Hallo,

Ik ben net nieuw hier, maar wat mij opvalt is dat sommige video's per sé op full screen gekeken moeten worden om duidelijk zichtbaar te zijn.
Ik zou het persoonlijk fijn vinden als ik ze ook kan bekijken als ik ze niet fullscreen open.

Verder lopen de video's nog wel eens vast bij mij. Maar ik gok dat dit een probleem aan mijn kant van de kabel is.

Groet,

Robin

zazizo

Die intro's staan heel professioneel enzo, maar op den duur vind ik ze maar een vervelende vertraging.
Ik kies de video's toch uit aan de hand van de omschrijving....
Hoe korter de intro's, hoe beter lijkt me.

Supermoderator
Zeezout

Er zouden absoluut meer MTT-video's moeten komen, die niet alleen de finaletafel bestrijken, maar een hele MTT (in gedeeltes), waarbij ook RA-toernooien worden opgenomen.

Volgens mij heb ik er daarvan nog niet één gezien...

Dit vooral ook op de lagere limieten, want daar wordt toch anders gespeeld dan op $109+

Ik denk ook dat video's welkom zijn waarin verder word ingegaan op handreading en het inschatten van tegenstanders hun range. Verder denk ik dat Zeezout een prima idee heeft geopperd om hele MTT vids te maken.

InsidiouZ

Handreading vind ik inderdaad een erg goed punt, al weet ik niet zo goed hoe je dat in video's aan kunt leren. Het is een essentieel punt in poker. Zoals Rogier me laatst vertelde: Handreading is poker, anders is het gewoon kaarten. En daar ben ik het zeker mee eens!

Ook MTT's zijn een wat minder behandelde kant van poker. Finaletafels zie je wel eens, maar inderdaad niet zoveel van de begin- en middenfase. Die ook erg belangrijk zijn natuurlijk. Het is vaak de weg naar de FT die lastig is, en zonder die weg heb je niet veel aan de FT video's, behalve als inspiratie :P

Dus:
- MTT begin- en middenfase video's
- Focus op Handreading skills

Jayrikh

Een video van de 45/90/180 man op stars of ergens anders?

Turbo toernooitjes (45/90/180 man) met lage buy in

En idd wat zeezout zei, niet alleen de late fase maar ook de vroege en midden fase