Skip to forum
De Titan League Rai...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] De Titan League Rail!

174 Berichten
28 Gebruikers
0 Reactions
5,085 Bekeken

Zondag gaan we er weer voor in de Titan League. Met alweer de derde freeroll van februari. Hier strijden we om eeuwige roem, exclusieve PokerStrategy T-shirts en de gegarandeerde geldprijzen in deze freerolls!

Spam vooral lekker je handjes, zodat we je goed kunnen volgen. Deel je bad beats en je lekkere suck outs, maar natuurlijk ook gewoon je goed gespeelde handen. Je handen zijn vanavond weer te converteren met www.talking-poker.com

De tussenstand na 2 freerolls kun je hier vinden.

Laat nu alvast weten of je meedoet!

Sta je niet in de lijst hieronder van bekende mogelijke deelnemers, laat dan je Titannickname nog even achter in deze thread.

Alvast heel veel succes en plezier allemaal!!!!

173 replies

Niemand deze week :)
Wij doen in ieder geval weer mee :)

EliasVeritas

Ik kan voor de verandering ook eens meedoen :)

Deltasteve

Ik wil ook meedoen? Hoe moet ik me hiervoor aanmelden
?

gr steven

Oorspronkelijk gepost door Deltasteve
Ik wil ook meedoen? Hoe moet ik me hiervoor aanmelden
?

gr steven

Deze week zal dan helaas niet meer gaan, maar vanaf aanstaande woensdagavond kun je je weer aanmelden op de homepage, ff zoeken, dan aanvinken en dan ben je gepreregistered. Als je dit hebt gedaan dan kun je je op zondag vanaf 15.00 uur op de titanroom inschrijven voor de freeroll. hoop tot volgende week, succes.

Deltasteve

ok volgende week ben ik van de partij:p;

Gezellig, nu nog wat mensen vinden voor deze week anders wordt het een saaie avond.

Ik doe ook weer mee

Das irritant: je kan niet zowel Titan als Mansion open hebben staan. Dus ik moet nu kiezen tussen de 11$ freeroll van PS of de Titan league

Deltasteve

die titan is vetter. Maar ik speel ook die van mansion. Btw op unibet is vandaag en morgen geloof ik nog een 2k freeroll.

Wow, is de layout nu aangepast of is mijn computer aant flippen?
Ik vind het maar lelijk. Waar is de omkadering enzo?

Super Moderator
Zeezout

I'm in!

Volgens mij is die layout niet aangepast, maar uitgepast.....hoe krijgen ze het voor elkaar :D:D:D

layout is indeed veranderd... ik doe ook nog eens mee. :)

Wij staan ingeschreven

Oorspronkelijk gepost door wimsp
layout is indeed veranderd... ik doe ook nog eens mee. :)

jou nick TTR93915322?????

Oorspronkelijk gepost door Deltasteve
die titan is vetter. Maar ik speel ook die van mansion. Btw op unibet is vandaag en morgen geloof ik nog een 2k freeroll.

heb vrijdag die van unibet gedaan ben 83e geworden van 7000 deelnemer

€ 2.60 :D

Ik doe ook terug mee btw!

nickname : Jeroomm

ik doe ook mee vandaag

En ik doe ook mee.

Joenaes

Ik doe eindelijk nog eens mee, na maanden inactiviteit en ik wil hem dan ook gewoon shippen. Voor minder start ik het niet op :tongue:

Moderator
pcbeem

pcbeem er weer bij om de 1e plek vast te houden / uit te bouwen.