nou is gratis geld altijd prettig, en is het een leuke promotie maar nu kom ik even met mijn gedachten..
Wie gaat zich in godsnaam hiervoor extra inspannen? Ik bedoel, wil je hier in de top 3 eindigen dan die je een behoorlijk (lees ontzettend veel) handen spelen en op z'n minst op 100NL. Als je dat dus kunt volhouden, dan verdien je in die weken dat de promotie loopt een shitload meer met pokeren als met deze promotie. Dus samengevat:
Als je toch al veel pokert op een behoorlijk niveau, dan is dit een leuke aanvulling op je bankroll, het is tenslotte gratis geld. Prima, leuke promotie, niets mis mee.
Maar waarom maak je er een wedstrijd van? Echt helemaal niemand gaat extra spelen voor die $50 die je krijgt in de top 10 met minimaal een aantal duizend strategy points... Geef gewoon alle veelspelers (diamonds en platinums) 100 dollar and get it over with.... Of maak er uiteraard een leuke deal van die echt de moeite is voor de hele top 10 zoals in de internationale top250...
EDIT: Ik wil verder geen commentaar leveren, ik vind het leuk dat dit soort acties georganiseerd worden, ik snap dat PS.com liever 1 diamond/platinum of blackmember heeft, en ik wil hierbij de winnaars felicteren. Ik ben alleen van mening dat het een marketingstunt is, die eigenlijk nergens over gaat