Skip to forum
Feedback voor de To...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Feedback voor de Top Ten Jackpot Promotion

16 Berichten
10 Gebruikers
0 Reactions
812 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Zoals je in het nieuws kunt lezen zal er op 1 maart een speciale Top Ten Jackpot promotion van start gaan.
Hierin wordt een prijzengeld van $1750 verdeeld over de top10 van onze community, daarnaast maken alle leden die een of twee loten voor de jackpot loterij bemachtigd hebben kans op een deel van de internationaal opgebouwde jackpot.
Hoe het precies in zijn werk gaat kun je in het nieuws lezen.

Graag horen wij jullie feedback op deze promotie; gebruik daarvoor deze thread.

15 replies

Super leuke actie dit! Denk niet dat ik hier als lowstake speler iets mee kan winnen maar toch. Misschien is het een idee om nog eens iets op te zetten wat de low/mid/high stakes apart van elkaar spelen. Net zoals bij de SCOOP nu gebeurd.

InsidiouZ

Hoe ga je bepalen op welke stakes iemand speelt? ;)

ding is dat pokerstrategy liever 1 diamond heeft dan 10silver members en die diamonds daar dan ook voor wil belonen denkik ;)
leuke actie, ga er niet meer voor spelen maar een bonusje is altijd meegenomen :)

Denk zelf ook niet dat dit in mijn bereik ligt, aangezien ik te druk ben met o.a. studie. Verder weet ik dat een zeker 10 anderen van deze community ruim meer handen per maand speelt dan ik, en daarbij op een hogere limiet, dus dat tikt sneller aan.

Wanneer wordt die loterij gehouden?

De loterij zal in de komende paar dagen gedaan worden, omdat er op het laatste moment 100$ aan de pot is toegevoegd.

Groeten,
Leo

nou is gratis geld altijd prettig, en is het een leuke promotie maar nu kom ik even met mijn gedachten..

Wie gaat zich in godsnaam hiervoor extra inspannen? Ik bedoel, wil je hier in de top 3 eindigen dan die je een behoorlijk (lees ontzettend veel) handen spelen en op z'n minst op 100NL. Als je dat dus kunt volhouden, dan verdien je in die weken dat de promotie loopt een shitload meer met pokeren als met deze promotie. Dus samengevat:

Als je toch al veel pokert op een behoorlijk niveau, dan is dit een leuke aanvulling op je bankroll, het is tenslotte gratis geld. Prima, leuke promotie, niets mis mee.
Maar waarom maak je er een wedstrijd van? Echt helemaal niemand gaat extra spelen voor die $50 die je krijgt in de top 10 met minimaal een aantal duizend strategy points... Geef gewoon alle veelspelers (diamonds en platinums) 100 dollar and get it over with.... Of maak er uiteraard een leuke deal van die echt de moeite is voor de hele top 10 zoals in de internationale top250...

EDIT: Ik wil verder geen commentaar leveren, ik vind het leuk dat dit soort acties georganiseerd worden, ik snap dat PS.com liever 1 diamond/platinum of blackmember heeft, en ik wil hierbij de winnaars felicteren. Ik ben alleen van mening dat het een marketingstunt is, die eigenlijk nergens over gaat :)

marcelhermus

Oorspronkelijk gepost door Leo258
De loterij zal in de komende paar dagen gedaan worden, omdat er op het laatste moment 100$ aan de pot is toegevoegd.

Groeten,
Leo

ik vind het alleen leuk als ik win :D

Heya ;)

@dopey: De winnaars krijgen meer dan de 50$ he, dat is dan ook de "race", net als in de normale top250 zoals je voorstelde in je post. Het mooie van deze promo is juist dat kleinere communities zoals de onze ook kans maken op geld, in plaats van alleen Duitsers ;)

Meer info: http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerstrategy/TOP25-Maart-De-eindstand-is-bekend_18454

Groeten,
Leo

Oorspronkelijk gepost door dopedopey
nou is gratis geld altijd prettig, en is het een leuke promotie maar nu kom ik even met mijn gedachten..

Wie gaat zich in godsnaam hiervoor extra inspannen? Ik bedoel, wil je hier in de top 3 eindigen dan die je een behoorlijk (lees ontzettend veel) handen spelen en op z'n minst op 100NL. Als je dat dus kunt volhouden, dan verdien je in die weken dat de promotie loopt een shitload meer met pokeren als met deze promotie. Dus samengevat:

Als je toch al veel pokert op een behoorlijk niveau, dan is dit een leuke aanvulling op je bankroll, het is tenslotte gratis geld. Prima, leuke promotie, niets mis mee.
Maar waarom maak je er een wedstrijd van? Echt helemaal niemand gaat extra spelen voor die $50 die je krijgt in de top 10 met minimaal een aantal duizend strategy points... Geef gewoon alle veelspelers (diamonds en platinums) 100 dollar and get it over with.... Of maak er uiteraard een leuke deal van die echt de moeite is voor de hele top 10 zoals in de internationale top250...

EDIT: Ik wil verder geen commentaar leveren, ik vind het leuk dat dit soort acties georganiseerd worden, ik snap dat PS.com liever 1 diamond/platinum of blackmember heeft, en ik wil hierbij de winnaars felicteren. Ik ben alleen van mening dat het een marketingstunt is, die eigenlijk nergens over gaat :)

Voor sommigen maakt deze promotie het verschil tussen tracked spelen of niet, en voor zulke gevallen is het wel nuttig om punten te halen zonder er meer voor te spelen dan ze anders zouden doen.
Of je kan speciaal op een room spelen waar je meer punten per gerakede $ haalt.

Oorspronkelijk gepost door Leo258
Heya ;)

@dopey: De winnaars krijgen meer dan de 50$ he, dat is dan ook de "race", net als in de normale top250 zoals je voorstelde in je post. Het mooie van deze promo is juist dat kleinere communities zoals de onze ook kans maken op geld, in plaats van alleen Duitsers ;)

Meer info: http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerstrategy/TOP25-Maart-De-eindstand-is-bekend_18454

Groeten,
Leo

Hej Leo,

Dat is duidelijk, maar als ik zie dat de winnaar 20.000 PS points heeft gehaald, en daar $500 voor krijgt dan geloof ik dat het een leuke rackeback is, en een welkome aanvulling op je bankroll, maar ik ga er ook vanuit dat diegene in die 60.000? (kan meer of minder zijn) handen, wel meer heeft verdiend dan die $500. Het is idd wel leuk dat er een soort van loterij wordt gehouden, waardoor de kleine communitys ook een kans maken, maar ik vind loterijen altijd -ev, zeker voor pokerspelers ;)

@ eruk, ik geloof niet dat mensen hiervoor tracked gaan spelen, mensen die 30.000 handen of meer spelen per maand, die spelen waar ze zich prettig voelen, niet waar ze misschien tracked spelen voor mijn gevoel (maar goed, ik kan me vergissen).

Tnx voor je feedback dopey!

De loting is voor iedereen en is juist het mindere onderdeel van de promo vind ik persoonlijk, maar uiteraard is ie wel +EV :D

De cashback voor onze TOP10 ben ik zelf iig wel heel blij mee. Er zijn nu 10 mensen die meedingen naar prijzen ipv de 1 of 2 die we normaal in Top250 hebben. Uiteraard kan het zo zijn dat het niet veel is voor de winnaars, maar daarom compenseren we ook met de BM en andere VIP parties ;)

Groeten,
Leo

Oorspronkelijk gepost door dopedopey
Het is idd wel leuk dat er een soort van loterij wordt gehouden, waardoor de kleine communitys ook een kans maken, maar ik vind loterijen altijd -ev, zeker voor pokerspelers ;)

Hoe kan een loterij, waar je geen geld voor een lot betaalt, maar enkel een lot kan krijgen door gewoon je ding te doen zoals je altijd doet, -EV zijn? :rolleyes:

En ja, dit is bedoelt voor mensen op hogere limieten, en PS stimuleert juist die mensen hiervoor door te spelen, omdat ze meer aan Diamonds verdienen dan aan gold members.

Iets van gratis $200 per maand krijgen zou ik wel genoeg motivatie vinden om van pokerroom te veranderen, maar dat kan aan mij liggen.

Loterijen waar je geen inleg voor hoeft te betalen zijn wel +EV
edit: Xpload is sneller :tongue:

Tnx voor je feedback dopey!

Ben blij dat mn mening gewaardeerd wordt ;) Ben ook zeker van mening dat dit soort acties gehouden moeten worden (al is t maar voor wat leven in de brouwerij en om te zien hoeveel onze pokerpro's spelen per maand!) so... Keep up the good work!