hee ben ik alweer gezakt naar gold? dat gaat rap als je niet getrackt speelt..
whoi allemaal,
ik heb huiswerk voor jullie ! ! !
tijdens de 2de dag van de event zal er een kroegkwis gehouden worden die geheel in het teken zal staan van Poker..
5 rondes van 10 vragen over van alles wat met poker te maken heeft..(en ik kan je zeggen dat het een K*T klus was om zoveel vragen te bedenken over 1 onderwerp). maar onder het genot van een pizza en een rokertje ben ik er toch weer ingeslaagd om mijn vat met nutteloze feitjes aan te boren en kan ik jullie vol gepaste trots melden dat de kwis (bijna) klaar is.
om dit te vieren en om wraak te nemen krijgen jullie ook wat te doen..
huiswerk: kijk de film Rounders (ik kan een pizza salami aanbevelen hierbij)
de presentator JimmyTheFish zal hierover 5 vragen stellen en zo hebben jullie de kans om wat extra voorbereid te zijn..
om mee te doen met de kwis moeten jullie een team vormen van max 5 personen. hoe meer teams hoe leuker, dus kom op tijd bij de bar vandaan om je in te schrijven. het geheel zal ongeveer anderhalf tot 2 uur gaan duren. tussen de rondes door, terwijl wij nakijken en ons suf lachen om jullie antwoorden kan je weer naar de bar rennen. de bedoeling van de kwis is om lol te hebben en om Jimmy zat te voeren, ik vertrouw erop dat jullie hem vol gieten met drank..iedereen die als prince verkleed is krijgt een extra punt van hem..
kzie jullie daar in Utreg..