Ga naar het forum
MTT coaching van pi...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] MTT coaching van pinowww te winnen!

29 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
1,428 Weergaven
EliasVeritas

Wat?
Een MTT coaching door pinowww

Wanneer?
Zondagavond, 19u30

Waar?
De coaching is te volgen via de coaching player.
Voor meer info: Hoe kan ik een coaching volgen?

Waarom?
Omdat het leuk & leerijk is!

Wie?
2 mensen worden gecoacht

De speler die het verst wist te komen in de Titan freeroll van vorige week. Deze week is dat Actualfantasy

De 2e persoon die gecoacht wordt kan JIJ zijn! Alles wat je daarvoor hoeft te doen is je in deze thread aan te melden voor een coaching. De persoon die pinowww het best weet te overtuigen krijgt een coaching. De winnaar wordt de zondag om 12u00 bekend gemaakt.

Voor meer nieuws over The Sunday Railnight kan je in dit nieuwsbericht terecht.

Ik zie jullie zondag?

28 reacties

Helaas kan ik ivm een verjaardag zondag nu niet meedoen, maar ga in de toekomst zeker een poging wagen. Ik ben echt oprecht benieuwd naar zo'n MTT-coaching!!

Motivatie

- Wil mijn medium/end game verbeteren
- Wil vooral begeleiding in bepaalde plays
a) squeeze play
b) PP en SC in MP
- De coaching zal voor mij erg goed zijn, ivm mijn aankomende toernooien in april (SCOOP), na de coaching ga ik dan de geleerde zaken eerst in andere toernooien uitproberen
- Ik sta nu te boek als een tight player, wil kijken hoe ik
a) hier meer gebruik van kan gaan maken
b) wellicht mijn image meer kan wisselen

- wil meer profiteren van Bubble Time / Short Stackers , dus advies hierin is gewenst.

- Hoop dat door mijn coaching andere spelers ook beter worden in MTT

Gamblewhitme

ik kan deze coaching ook goed gebruiken denk ik,

ook in verband met de SCOOP die eraan komt....

maar deze zondag lijkt me niet verstandig omdat ik zaterdagnacht niet ga slape (feestje in de brabant hallen). dus ben ik heel de zondag brak :)

ik wil me wel vast opgeven voor volgende week :D

of kan dit nog niet?;)

HannesNL

Ik ben ook geintresseerd in de coaching:

- Ik val altijd erg terug in chips in de middle phase van een toernooi, waardoor ik erg vaak de bubble boy ben, of altijd net aan ITM kom.

- Ook wil ik leren welke boards ik passief moet spelen nadat ik heb geraised preflop.

- Ik wil weten welke handen je kan pushen als je een lage stack hebt, maar net genoeg FE hebt om ze te kunnen laten folden.

- En sowieso is mijn overall spel van een MTT matig, en kan ik echt goed hulp gebruiken, beslissingen nemen gaan vaak op automatische piloot terwijl ik toch vaak denk ik dat teveel risico neem.

- Ik heb niet erg veel ervaring in MTT's, maar misschien is dat ook wel leuk voor nieuwelingen die willen meekijken.

Bedankt voor deze kans! ;)

pvdheuvel

Waarom zou ik een coaching willen:
Ik speel veel MTT's (max $10 buyin) en beschouw mezelf als een redelijke speler. Helaas heb ik het gevoel dat ik blind ben geworden voor mijn eigen "leaks". Ik kan daarom veel baat hebben bij een coaching door een bewezen expert.

Ben zelf iig al bekend met allerlei soorten mtt-strategie zoals spelen volgens M-zone, Bubble play, Kill Everyone, de stukjes van Gigabet over mtt-spel, the "System".

Momenteel strand ik vaak net voor de FT. Ik hoop door een coaching net dat beetje extra te krijgen om vaker in het grote geld te komen. En het lijkt me leuk, en dat is ook belangrijk ;)

Ik zou wel een coaching willen verdienen om te kijken wat m'n niveau nu eigenlijk is
Ik denk namelijk dat dat redelijk is maar maak ook nog teveel fouten denk ik maar mss komt dat ook door dat op de niveau ($2/$6)veel fish zitten die op nog vanalles meegaan
En wij spelen zonder stats/software ernaast

vol spanning wachten we.....

Pinowww

JinJin zit er vanavond bij :).

Bij afwezigheid van ActualFantasy (die had al iets gewonnen en waarbij een redeiljke kans bestaat dat deze afwezig zal zijn) zal Timkroes plaatsvervanger zijn.

Oorspronkelijk gepost door Pinowww

Bij afwezigheid van ActualFantasy (die had al iets gewonnen en waarbij een redeiljke kans bestaat dat deze afwezig zal zijn) zal Timkroes plaatsvervanger zijn.

Hoe gaat eea verder? Toernooi keuze etc?

Oorspronkelijk gepost door JinJin

Oorspronkelijk gepost door Pinowww

TY

Hoe gaat eea verder? Toernooi keuze etc?

Pinowww

tim, kun je me ff aanspreken over skype?

Pinowwwtje<<<

Betreft het een prive coaching of kunnen buitenstaanders meekijken/-luisteren?

EliasVeritas

Iedereen kan meekijken & luisteren vanaf 19u30 via de coaching player.

Hoe kan ik een coaching volgen?

Vanavond komt erg slecht uit om een coaching te volgen.

Mijn huis zit vol met bezoek, dus je mag hem wel doorschuiven naar de eerstvolgende op de lijst.

Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas

moet ik nog speciale software / voorbereidingen doen voor de coaching player?

Ik weet wel hoe je een coaching kan volgen, maar de MTT coaching die om 19:30 begint staat niet in de lijst met coachings die vanavond worden gegeven. Of heb ik de vinkjes van de filters niet goed staan?

EliasVeritas

Neen JinJin dat is gewoon de pop up die je krijgt als je op Deelnemen klikt.

En de coaching staat inderdaad nog niet in de lijst. Ik probeer dit nu op te lossen.

Neen JinJin dat is gewoon de pop up die je krijgt als je op Deelnemen klikt.

En de coaching staat inderdaad nog niet in de lijst. Ik probeer dit nu op te lossen.

Wil het niet lukken?

Markenator

ligt het aan mij, of staat de coaching er niet bij?